AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Sure penger og måtte betale den NRK lisensen. Betaler for en kanal jeg ALDRI ser på. Men finnes vel ingen vei utenom om man vil ha tv å se på? Anonymous poster hash: f221d...d64 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Sure penger og måtte betale den NRK lisensen. Betaler for en kanal jeg ALDRI ser på. Men finnes vel ingen vei utenom om man vil ha tv å se på? Nei, det finnes ingen vei utenom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 Skrevet 12. januar 2014 Sure penger og måtte betale den NRK lisensen. Betaler for en kanal jeg ALDRI ser på. Men finnes vel ingen vei utenom om man vil ha tv å se på? Anonymous poster hash: f221d...d64 Den eneste kanalen det er verdt å se på er jo NRK2. Anonymous poster hash: eb783...180 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 Skrevet 12. januar 2014 Nei, det finnes ingen vei utenom. LOL. Jeg kjøpte ny TV i butikken (i mitt eget navn, hadde glemt at de automatisk sender inn beskjed til NRK om at du har kjøpt TV. Fikk krav fra NRK, svarte dem at "jeg har kastet TVen og dermed ønsker jeg ikke lisenskrav rettet mot meg". Hakke hørt noe fra dem siden (8 år siden), men jeg er nok i "mistenkelige personer" bunken Anonymous poster hash: 36971...8c0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.