Gå til innhold

Gå fra leicester square til Madame Tussoud?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor Leicester square er, så jeg kan ikke si noe om det er gåavstand, med undergrunnen nærmest madame tussauds er baker street.......sjekket ut undergrunnsappen min, og for meg ser det ut som det letteste er å gå fra Leicester street til picadelly circus. Derfra går bakerloo lane direkte til baker street. Tror ikke jeg ville gått, ville rett og slett slite ut beina på noe som kan løses mye lettere. Du blir sliten nok i beina etter et par dager i London.

Jeg vil anbefale deg å laste ned en undergrunnsapp, da er det lett å orientere seg i i et ganske oversiktlig undergrunnssystem.

Hva heter den appen?Den hørtes smart ut:)) En taxi er kanskje like greit, koster det mye fra Leicester til Baker street tror du??   Anonymous poster hash: ffafb...c4b

Den heter London tube free map and route planner. Den har selvfølgelig kart over undergrunnen, men den har også en del hvor du kan plotte inn destinasjonene dine, så beregner den ruten for deg, hvor lang tid det tar, hvor du må bytte osv.

Det er veldig lett å reise med undergrunnen, og ikke minst så er det raskere. Helt greit å ta taxi også, men det tar lengtet tid og er dyrere. Vi tok ikke mye taxi sist vi var der, men mener å huske at det omtrent var norske priser, sikkert litt billigere, men....

Du har fått svar på dette tidligere: Ta undergrunnen fra Piccadilly Circus til Baker Street. Jeg har beskrevet hvordan dere finner riktig linje og plattform tidligere. Skaff et lommekart over linjene, de ligger overalt og er enkle å bruke - og så virker de selv om man er dypt nede i tunnellene :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...