Gå til innhold

Tid fra Leicester Square - Heathrow terminal 3?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det stemmer nok ikke vel...?Leicester Square er den blå linjen, og den går hele veien til Heathrow term 3 står det??   Anonymous poster hash: 0827a...967

På min oversikt går den blå linjen fra Heathrow til paddington station, så den brune linjen (bakerloo line) fra paddington til picadelly. Der hadde jeg ikke brydd meg med å bytte til den blå linjen som går videre til Leicester square, tror ikke det er langt å gå derfra.

...ser nå at min søkemotor har valgt den korteste veien, ikke den med færrest bytter. Da er det helt riktig som du sier, du kan ta den blå linjen, picadelly line, nærmest fra dør til dør. Det var en type turkis linje som jeg fikk opp først som ta hele et minutt kortere tid.

Annonse

AnonymBruker

hehe, jeg er så utrolig dårlig på slikt som dette, og må ha det klart FØR jeg reiser, hvis ikke får jeg vel omtrent angst, haha:))

Har lastet ned appen nå, og den var jo fin den, men dette med bytter skjønte jeg ikke, haha:)
Tenkt og være så utrolig teknisk dust som meg a... haha:))

Anonymous poster hash: 0827a...967

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...