Gå til innhold

siste spørsmål:) Lett og finne frem på Heathrow?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det lett og finne frem fra vi går av på undergrunnen på Heathrow og til vi finner innsjekkingen? Lurer på hvor lang tid vi må beregne fra hotellet til innsjekk nemlig... inkl litt kløn, hahaha:))

Anonymous poster hash: b49b8...673

Fortsetter under...

Er det lett og finne frem fra vi går av på undergrunnen på Heathrow og til vi finner innsjekkingen? Lurer på hvor lang tid vi må beregne fra hotellet til innsjekk nemlig... inkl litt kløn, hahaha:))

Det er merket og skiltet overalt så det er ikke noe problem. Jeg blir alltid distrahert av alle butikkene så jeg må regne endel ekstra tid, ...de er jo umulige å bare gå forbi.

hehe, fare for det her og:)

Men det er vel noen butikker etter at vi har sjekket inn og eller?

For jeg tipper vi kommer til og være der mye tidligere enn vi trenger:))

Ja de er etter innsjekkingen. Men beregn god tid så slipper du løpa bena av deg(så sant du vil gå rundt å kikke litt i butikkene såklart, anbefales!), det kan være et stykke fra butikkene til stedet du går ombord på flyet. 

Annonse

Det viktigste er å gå av banen på riktig terminal. Det skal enten stå på billetten din, eller du kan finne det på hjemmesiden til Heathrow (flyselskapene flyr fra faste terminaler). Ikke alle banene går til alle terminalene, og hopper du av på feil terminal kan det koste deg endel ekstra tid. Er du kommet til rett terminal er det ikke noe problem å finne frem, godt skiltet. Men det kan være endel kø i sikkerhetskontrollen. Hvis du skal ta vanlig bane fra sentrum (bruker ca en time), ville jeg reist fra London ca tre timer før flyet skal gå. Det bør holde i massevis. Det er lett å finne frem på Heathrow, men avstandene kan være store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...