AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Er det lett og finne frem fra vi går av på undergrunnen på Heathrow og til vi finner innsjekkingen? Lurer på hvor lang tid vi må beregne fra hotellet til innsjekk nemlig... inkl litt kløn, hahaha:)) Anonymous poster hash: b49b8...673 0 Siter
frosken Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Det er såpass lenge siden jeg var i London at jeg ikke husker dette, men har alltid funnet det svært enkelt å orientere seg i forbindelse med både ankomst og avreise fra London.God tur :-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Er det lett og finne frem fra vi går av på undergrunnen på Heathrow og til vi finner innsjekkingen? Lurer på hvor lang tid vi må beregne fra hotellet til innsjekk nemlig... inkl litt kløn, hahaha:)) Anonymous poster hash: b49b8...673 Det er merket og skiltet overalt så det er ikke noe problem. Jeg blir alltid distrahert av alle butikkene så jeg må regne endel ekstra tid, ...de er jo umulige å bare gå forbi. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 hehe, fare for det her og:) Men det er vel noen butikker etter at vi har sjekket inn og eller? For jeg tipper vi kommer til og være der mye tidligere enn vi trenger:)) Anonymous poster hash: b49b8...673 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 hehe, fare for det her og:) Men det er vel noen butikker etter at vi har sjekket inn og eller? For jeg tipper vi kommer til og være der mye tidligere enn vi trenger:)) Anonymous poster hash: b49b8...673 Ja de er etter innsjekkingen. Men beregn god tid så slipper du løpa bena av deg(så sant du vil gå rundt å kikke litt i butikkene såklart, anbefales!), det kan være et stykke fra butikkene til stedet du går ombord på flyet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Tror nok vi løper forbi butikkene for og lokalisere akkurat hvor vi skal gå ombord, så kan vi heller gå stille og rolig tilbake igjen, haha:)) Anonymous poster hash: b49b8...673 0 Siter
Karamellis Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Det viktigste er å gå av banen på riktig terminal. Det skal enten stå på billetten din, eller du kan finne det på hjemmesiden til Heathrow (flyselskapene flyr fra faste terminaler). Ikke alle banene går til alle terminalene, og hopper du av på feil terminal kan det koste deg endel ekstra tid. Er du kommet til rett terminal er det ikke noe problem å finne frem, godt skiltet. Men det kan være endel kø i sikkerhetskontrollen. Hvis du skal ta vanlig bane fra sentrum (bruker ca en time), ville jeg reist fra London ca tre timer før flyet skal gå. Det bør holde i massevis. Det er lett å finne frem på Heathrow, men avstandene kan være store. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.