AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Hvilke medisiner mot angst selges reseptfritt på gran canaria? Noen som vet er jeg takknemlig. Anonymous poster hash: 0cc18...b67 0 Siter
GoodTimes Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Jeg tror ikke noen slike medisiner (B-preparater) lenger er resept frie i Spania. Ikke sovemedisiner, ikke nervetabletter, ikke antibiotika. Det er noen år siden de var det. Bemerk at jeg bare TROR, det kan være noen her vet noe ikke jeg vet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Jeg tror ikke noen slike medisiner (B-preparater) lenger er resept frie i Spania. Ikke sovemedisiner, ikke nervetabletter, ikke antibiotika. Det er noen år siden de var det. Bemerk at jeg bare TROR, det kan være noen her vet noe ikke jeg vet. Ok. Takk for svar uansett! :-)Anonymous poster hash: 0cc18...b67 0 Siter
Angustia1 Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Hvilke medisiner mot angst selges reseptfritt på gran canaria? Noen som vet er jeg takknemlig.Anonymous poster hash: 0cc18...b67 Det er omtrent samme regelverk i EØS-området. B-preparater selges ikke over disk uten resept. Det er også relativt strenge regler for å ta med reseptbelagte midler innen EØS, les f.eks her: http://www.apotek1.no/reise-og-fritid/legemidler-til-utlandet 0 Siter
cilie Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Det fins noen sovetablettetr der, men nå husker jeg ikke hva de heter... Var det dormina?? Jeg kjøpte i Marbella for 2 år siden. Jeg endte dog med å kaste de fleste og heller få noe på resept her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.