Gjest anonym Skrevet 4. desember 2001 Skrevet 4. desember 2001 jeg har tidligere skrevet til deg om noe jeg lurer på ang. brystene mine: Jeg lurer på om det er mulig å få 'hudorm' i brystvortene? Når jeg klemmer på dem kommer det ut noe som likner veldig på hudorm fra 'porene' i brystvortene og selve 'nippelen'. Jeg er forøvrig plaget med uren hud. Håper på svar denne gang. mvh Jente på 18 år. 0 Siter
Gjest simba Skrevet 6. desember 2001 Skrevet 6. desember 2001 har i perioder erfart det samme. noen ganger små kviser, andre ganger svarte prikker. tror det er helt ufarlig! 0 Siter
carma Skrevet 6. desember 2001 Skrevet 6. desember 2001 Jeg tror at det er mye små talg-"poser" på brystvorten. Disse skal hjelpe til med å smøre og unngå uttørking og sårhet spesielt når man ammer. Kanskje du har mye talg eller store talgposer. Tror ikke det er noe farlig i det hele tatt. Kanskje går det over og? Eller at det går litt i perioder? Merk at jeg sier _tror_, da.... Jeg er ikke 100% sikker her, men jeg mener å ha hørt det. Men jeg er rimelig sikker på at du ikke trenger bekymre deg over det. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 7. desember 2001 Skrevet 7. desember 2001 Dette er forum for gynekologi, om kvinnes underliv! Mon ikke det er talgsekret som kan presses ut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.