Gå til innhold

trenger så veldig et svar på dette!

Anbefalte innlegg

jeg har tidligere skrevet til deg om noe jeg lurer på ang. brystene mine: Jeg lurer på om det er mulig å få 'hudorm' i brystvortene? Når jeg klemmer på dem kommer det ut noe som likner veldig på hudorm fra 'porene' i brystvortene og selve 'nippelen'. Jeg er forøvrig plaget med uren hud.

Håper på svar denne gang.

mvh Jente på 18 år.

Fortsetter under...

Jeg tror at det er mye små talg-"poser" på brystvorten. Disse skal hjelpe til med å smøre og unngå uttørking og sårhet spesielt når man ammer. Kanskje du har mye talg eller store talgposer. Tror ikke det er noe farlig i det hele tatt.

Kanskje går det over og? Eller at det går litt i perioder? Merk at jeg sier _tror_, da.... Jeg er ikke 100% sikker her, men jeg mener å ha hørt det. Men jeg er rimelig sikker på at du ikke trenger bekymre deg over det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...