Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette startet i sommer at jeg hadde kontakt med en mann,som jeg hadde kjent par år.

Så fikk jeg en magefølelse at det var ikke bare meg han hadde kontakt med,men med ei som jeg hadde gått på barne,ungd og videregåendeskole.

Konfontrerte hu dette så magefølelsen hadde rett,valgte trekke meg unna.

Par mnd etter på så kom jeg kontakt med en annen mann vi skrev mye med hverandre på nette og traff hverandre en gang. Så oppstod det en misforståelse og han trakk seg vekk. Så viser seg at hu fra skolen har blitt kjent med denne mannen via sin jobb. Jeg likte han veldig godt ble lei meg for dette,han vet ikke om denne situasjonen. Jeg har nå spørt via nette om det var han hu var forelsket i pga hennes status. Jeg føler at hu kunne trekket seg vekk denne gang,men er drit sur for hu mente jeg snuset. Herregud det er menn som jeg faktisk har hatt kontakt før hu.

Hvordan hadde dere syntes om en sånn sak som dette?

Ville dere sagt noe også??  Jeg ble rett å slett såret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396503-tideligere-skolevenninde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette startet i sommer at jeg hadde kontakt med en mann,som jeg hadde kjent par år.

Så fikk jeg en magefølelse at det var ikke bare meg han hadde kontakt med,men med ei som jeg hadde gått på barne,ungd og videregåendeskole.

Konfontrerte hu dette så magefølelsen hadde rett,valgte trekke meg unna.

Par mnd etter på så kom jeg kontakt med en annen mann vi skrev mye med hverandre på nette og traff hverandre en gang. Så oppstod det en misforståelse og han trakk seg vekk. Så viser seg at hu fra skolen har blitt kjent med denne mannen via sin jobb. Jeg likte han veldig godt ble lei meg for dette,han vet ikke om denne situasjonen. Jeg har nå spørt via nette om det var han hu var forelsket i pga hennes status. Jeg føler at hu kunne trekket seg vekk denne gang,men er drit sur for hu mente jeg snuset. Herregud det er menn som jeg faktisk har hatt kontakt før hu.

Hvordan hadde dere syntes om en sånn sak som dette?

Ville dere sagt noe også??  Jeg ble rett å slett såret.

Dette var ikke helt lett å forstå. Traff hun tilfeldigvis mennene du hadde datet like etter deg, eller hvordan hang det sammen at dere datet de samme? Mener du at du hadde førsterett på mennene?  Skulle hun av respekt for deg unngå dem, eller hva? 

Tilfeldig,men jeg fortalte om han siste og da syns jeg hu burde respektere meg litt for han første så gikk jeg. Mener ikke har førsterett på noen måte.

Du er vel såret fordi den andre ikke ville treffe deg mer, men synes ikke du kan klandre din tidligere venninne, med mindre hun "la seg etter ham" før det var avsluttet mellom deg og ham.

"Så oppstod det en misforståelse og han trakk seg vekk. Så viser seg at hu fra skolen har blitt kjent med denne mannen via sin jobb. Jeg likte han veldig godt ble lei meg for dette,han vet ikke om denne situasjonen. Jeg har nå spørt via nette om det var han hu var forelsket i pga hennes status. Jeg føler at hu kunne trekket seg vekk denne gang,men er drit sur for hu mente jeg snuset. Herregud det er menn som jeg faktisk har hatt kontakt før hu."

Jeg har skrevet dette til det kjedsommelige, og gjentar det nok en gang:

Hva med å ta en telefon, eller enda bedre avtale treff mellom deg og han? Evt med dere alle tre. for å oppklare ting & tang.

Gammeldags hilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...