Gå til innhold

Hvofor er Øst Asiatiske menn så lite attraktive?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en norsk kvinne som synest at Øst asiatiske menn er flotte og tiltrekkende. Men ingen av mine venninner liker dem. Hva kan være årsaken til det?.

Anonymous poster hash: 56245...24b

Har ikke hørt at de skal være lite attraktive, men mange norske kvinner nok føle at de er vel småvokste, og derved kan få oss til å fremstå enorme og lite feminine.

Jeg for min del tenker nok at de ofte er ganske feminine - med litt spede kropper (selv om det selvsagt er mange unntak), høye kinnbein og ofte lite skjeggvekst. Dette er selvsagt på gruppenivå, og det finnes nok maskuline, kraftige øst-asiatere også.

Annonse

Er det ikke gjerne slik at vi tiltrekkes av mennesker som ligner oss selv av utseende og genetikk? Fordi dette vil føre til sterke avkom. Da vil vel en naturlig følge av dette være at vi norske kvinner ikke finner f.eks. asiatiske menn tiltrekkende....

Er det ikke gjerne slik at vi tiltrekkes av mennesker som ligner oss selv av utseende og genetikk? Fordi dette vil føre til sterke avkom. Da vil vel en naturlig følge av dette være at vi norske kvinner ikke finner f.eks. asiatiske menn tiltrekkende....

Hmm... Norske menn finner vel ofte østasiatiske kvinner tiltrekkende? Jeg heller til forslaget om at norske kvinner føler seg mindre feminine sammen med menn som er mindre enn dem.

Jeg synes mange av dem er både vakre og sexy, men de er for kortvokste til å være aktuelle som partnere for høye meg. At de er spinkle gjør ingenting. Jeg kan godt like tynne menn. :)

Kan godt ha dem tynne jeg også, men ikke både korte og tynne. Da blir det som en guttunge.

Jeg synes ikke at asiatiske jenter er så veldig tiltrekkende sånn generelt, men de fra Thailand kan være pene og sexy, men likevel ikke noe typisk for meg, så jeg blir nok ingenThailandsfarer som reiser dit for å få meg litt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...