Gå til innhold

For lite materiale til celleprøve ?

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed fra legen om at det var for lite materiale til celleprøven og at jeg derfor må ta ny celleprøve. Men så står det på papiret at de ikke vil ha ny prøve før om seks måneder? Hvis det er slik at det er for lite materiale som er årsaken så kunne jeg vel bare tatt en ny prøve med en gang?

Er det ikke bare når det er misstanke om at noe ikke er greit at man må vente seks måneder?

Blir litt sånn engstelig ift om legen ikke våger å si til meg at de har ett sunn på ett eller annet de vil undersøke nærmere..

Anonymous poster hash: 029a3...dd4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396540-for-lite-materiale-til-cellepr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk beskjed fra legen om at det var for lite materiale til celleprøven og at jeg derfor må ta ny celleprøve. Men så står det på papiret at de ikke vil ha ny prøve før om seks måneder? Hvis det er slik at det er for lite materiale som er årsaken så kunne jeg vel bare tatt en ny prøve med en gang?

Er det ikke bare når det er misstanke om at noe ikke er greit at man må vente seks måneder?

Blir litt sånn engstelig ift om legen ikke våger å si til meg at de har ett sunn på ett eller annet de vil undersøke nærmere..

Det der kan du ta helt med ro. Ved mistanke om noe galt venter legen definitivt ikke i 6 mnd med ny prøve.

Enig med de over, ingen grunn til å tro at ikke legen sier det som det er! Men du behøver ikke vente 6 mnd med ny prøve, det er det du som bestemmer! Men det er ingen hastesak. Jeg har vært ute for det samme, da bestilte jeg ny time ganske snart. Noen uker, kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...