AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er en ung dame som snart skal på dialogmøte hos Nav. Dette inkluderer visstnok meg, Nav ansatt, lege og arbeidsgiver. Jeg har mange plager/sykdommer, noen litt pinlige og spesielle som ikke arbeidsgiver kjenner til. Har lege og Nav noen form for taushetsplikt ovenfor arbeidsgiver? Jeg har nå mistet nattesøvnen med tanke på alt jeg evt må dele med arbeidsgiver. Anonymous poster hash: dbf55...a89 0 Siter
ekte nick Skrevet 11. januar 2014 Skrevet 11. januar 2014 De har taushetsplikt, men jeg syns du for sikkerhets skyld bør ringe og gjøre det veldig klart overfor både lege og nav-saksbehandler at de ikke har lov til informere arbeidsgiver om disse tingene. Det skjer mye taushetsbrudd innen helsevesenet dessverre, og de trenger påminnelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 Skrevet 11. januar 2014 De har taushetsplikt, men jeg syns du for sikkerhets skyld bør ringe og gjøre det veldig klart overfor både lege og nav-saksbehandler at de ikke har lov til informere arbeidsgiver om disse tingene. Det skjer mye taushetsbrudd innen helsevesenet dessverre, og de trenger påminnelser. Da skal jeg sende en påminnelsemail i forkant. Anonymous poster hash: dbf55...a89 0 Siter
alida Skrevet 12. januar 2014 Skrevet 12. januar 2014 De har taushetsplikt om diagnose, men du må kunne si noe om funsjonsevnen din. Hva slags oppgaver du kan utføre og ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.