Gå til innhold

Er du langsint?

Anbefalte innlegg

I løpet av 55 år har jeg truffet mange drittsekker og halv-psykopater.Krysses våre veier vil jeg fremdeles skade vedkommende,selv etter 20 år.

Tilogmed i min familie finnes folk på min fars side som har gjort direkte forbrytelser. Desverre ble de aldri anmeldt.Når barn blir skadet MÅ foreldrene anmeldes,selv om det er en onkel eller tante.Eller hva?

Ingen annen synd er noe særlig større enn incest og pedofili.Er det meg eller "synderen" det er noe galt med,siden jeg aldri klarer å glemme at jeg har fettere og kusiner som er skadet for livet?

Bland også inn flytting til utlandet og religion,så får man en herlig suppe.

Jeg vil heller ha venner enn familie,spesielt når venner kan velges.

Kort eller langsint?

Anonymous poster hash: 1adad...e5d
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396576-er-du-langsint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I løpet av 55 år har jeg truffet mange drittsekker og halv-psykopater.Krysses våre veier vil jeg fremdeles skade vedkommende,selv etter 20 år.

Tilogmed i min familie finnes folk på min fars side som har gjort direkte forbrytelser. Desverre ble de aldri anmeldt.Når barn blir skadet MÅ foreldrene anmeldes,selv om det er en onkel eller tante.Eller hva?

Ingen annen synd er noe særlig større enn incest og pedofili.Er det meg eller "synderen" det er noe galt med,siden jeg aldri klarer å glemme at jeg har fettere og kusiner som er skadet for livet?

Bland også inn flytting til utlandet og religion,så får man en herlig suppe.

Jeg vil heller ha venner enn familie,spesielt når venner kan velges.

Kort eller langsint?

Anonymous poster hash: 1adad...e5d

Kan irritere meg over at ting folk gjør/har gjort ikke blir straffet, men jeg tror nå de får sitt uansett....før eller senere. Det er ikke min oppgave å straffe dem, What Goes Around Comes Around.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396576-er-du-langsint/#findComment-3521100
Del på andre sider

For min del har jeg oppdaget at livet er for kort til å gruble på og/eller være sint og evt bitter for ting som har skjedd i fortiden. Selv om min oppvekst var grusom, så er jeg i stand til å leve et godt liv i dag og ikke bruke mer energi på fortiden.

Jeg vil bruke min energi på det som betyr noe for meg idag, og selvfølgelig det jeg er nødt til å bruke energi på (som f eks økonomi).

Har du fått hjelp til å bearbeide dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396576-er-du-langsint/#findComment-3521111
Del på andre sider

Det er ikke deg det er noe galt med.

Anonymous poster hash: cf583...98a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396576-er-du-langsint/#findComment-3521130
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...