Gå til innhold

Noen som kan anbefale en oppblåsbar seng?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett sånne senger som blåses opp på få minutter, og som også er lette (visstnok) å pakke sammen etterpå. De er mye høyere enn en vanlig luftmadrass altså, og vesentlig dyrere.

Er det noen her som har en slik og som kan anbefale den? (gjesteseng). Hvor kjøper jeg det i tilfelle?

Anonymous poster hash: 96abc...096

Fortsetter under...

Jeg vet ikke så mye, men svarer allikevel, siden du ikke har fått noe respons:

Jysk har godt utvalg, og jeg tror de er ganske "store" på dette markedet. IKEA har

også diverse gjestesenger, men jeg vet ikke om de har oppblåsbare.

Sønnen min har en oppblåsbar madrass til å ha med på cuper o.l., når de skal sove på gulvet i opptil en uke. Den er kjøpt på Jysk og er i "mellomklassen" - tynnere enn det du antakelig er ute etter, men mye behageligere enn oppblåsbare liggeunderlag og de enkleste luftmadrassene.

Jeg anbefaler ikke en dobbeltseng i alle fall... Vi hadde en sånn som jeg antar Laban snakker om, bedre enn de vanlige luftmadrassene, men ikke senge-kvalitet helt. Om man har så bred madrass at man ligger to på den må man ligge helt i ro - så snart den ene snur seg så hopper den andre på sin side av madrassen også... To enkle er bedre en dobbel i dette tilfellet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...