AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hei. Jeg har et problem med endetarmen. Det er et par sår der. De blør ikke, for de er gamle, men de er ganske "synlige" (altså de er jo rett utenfor "hullet" da, så ikke egentlig synlig, men de er lette å se om man inspiserer)... de er på utsiden av selve "åpningen", altså mer på huden rundt, men jeg vil gjerne få gjort noe med det. Det er vel ikke heldig med tanke på renhold, og det gjør av og til litt vondt og (ikke mye da, men det merkes). Så hva skal jeg gjøre? Jeg vil aller aller helst ikke gå til legen med dette. Hjelper det med sånn rektalsalve fra apoteket? Kan jeg bruke det? Jeg prøve ac3 comfort noen dager, men det hjalp ikke, det ble faktisk mer sårt... jeg tenker på om jeg skal prøve Alcos-Anal eller Scheriproct. Dette er jo legemidler beregnet på hemorider og/eller sår. Den ac3 blir vel litt annet? Det gjør ingen skade å prøve de salvene? Legebesøk tror jeg ikke at jeg engang vil, da føles det bedre å bare ha sårene der. Anonymous poster hash: 26e1d...425 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/396598-problemer-med-endetarm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.