Gå til innhold

Har NAV svarfrist på skriftlig henvendelse?

Anbefalte innlegg

En saksbehandler har 48 timers svarfrist på en telefonhenvendelse så vidt jeg har forstått? Er det noen slik frist på en skriftlig henvendelse? (Har nå ventet i to måneder, aner ikke engang om de har mottatt brevet.)

Anonymous poster hash: 984d2...cb6

Fortsetter under...

En saksbehandler har 48 timers svarfrist på en telefonhenvendelse så vidt jeg har forstått? Er det noen slik frist på en skriftlig henvendelse? (Har nå ventet i to måneder, aner ikke engang om de har mottatt brevet.)

Vet ikke om de har frister på skriftlige henvendelser. Men min erfaring er at frister ofte ikke holdes, og ingen ting skjer av den grunn. Det er vi som brukere det går utover uansett, hvis vi ikke overholder frister mister vi rettighetene. De kan på sin side gå langt over sine frister. Virker ikke som det er noe kontroll på slike ting fra deres side,

Anonymous poster hash: db40c...30d

Da ville jeg ringt, forklart saken og skrive ned dette, og at de ber saksbehandler ringe deg tilbake innen 48 timer. Det er helt uhørt at de ikke svarer, men ikke overraskende. Jeg har dessuten opplevd flere ganger at konfidensielle brev til NAV har kommet bort.

Endret av ekte nick

NAV driter i regler og gjør som det passer seg. Ring du.

Er ikke så lett det når man har telefonskrekk. Men jeg skal hive innpå et par Valium og se om jeg får ringt. Man må tydligvis være frisk for å klare å hamle opp med NAV. Slik som NAV holder på gjør de jo bare folk sykere. Kunne de ikke bare delt ut blåsyre-tabletter, så kunne de fått oss snylterne ut av statistikkene?

Annonse

Er ikke så lett det når man har telefonskrekk. Men jeg skal hive innpå et par Valium og se om jeg får ringt. Man må tydligvis være frisk for å klare å hamle opp med NAV. Slik som NAV holder på gjør de jo bare folk sykere. Kunne de ikke bare delt ut blåsyre-tabletter, så kunne de fått oss snylterne ut av statistikkene?

Ja det kan du si, de gjør virkelig folk sykere enn de i utgangspunktet er. Nav vesenet er et uvesen som burde fått juling, forstår de som går bananas på slike kontorer. Rett før jeg klikker selv men på vegne av andre, det systemet der suger virkelig. Noen burde gjøre noe snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...