pjokkdott Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Hei Jeg kom nylig hjem fra en tur til Thailand. Under denne turen opplevde jeg en særs ubehagelig opplevelse. Jeg var på et sted sammen med masse backpackere, og en kveld utagerte festingen litt. Dette endte med at jeg sovnet på verandaen hjemme hos meg selv i en stol. Etter en liten stund våknet jeg opp av at en thai-mann rotet med kjønnsorganet mitt. Jeg var helt i villfarelse, og aner ikke hva vedkommende har gjort med meg. Han var naken nedentil, men i det jeg våknet hadde han oralsex med meg. Hva han har gjort før dette, aner jeg som sagt ikke. Jeg fikk sparket han vekk, og jaget han avgårde. Jeg sjekket meg selv for blod på kroppen og evt sædrester, men fant ingenting der. Dagen etter booket jeg billett og dro hjem til Norge igjen. kom frem til norge og dro rett til legen pga dette, og smerter i magen. Ble sendt på et sykehus for gastroskopi, og viste seg at jeg hadde fått magekatarr pga stress. Nå tar jeg Somac daglig. Dagene etter jeg kom hjem, har jeg opplevd nattesvette(dette sluttet etter jeg begynte å ta somac på morgenen istedetfor kvelden), og muskelsmerter. I tillegg når jeg våknet i dag kjennes det ut som om det er noe med lymfeknutene mine. Jeg har vært varm, iflg kjæresten min, men jeg har ikke opplevd typiske feber symptomer. Har klart å vaske leiligheten etter jeg kom hjem, og er fullstendig oppegående. Selv om jeg er litt "mo i knæra" Jeg tok jo så klart hiv-test hos legen, men det er vel for tidlig å si. Men er dette noe jeg kan innbille meg, fordi jeg er livredd. Eller er dette også noe som kan komme av at jeg har magekatarr, evt medisineringen jeg får for dette? Håper på snarlig svar.. Endret 17. januar 2014 av pjokkdott 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/396646-hiv-smittet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjokkdott Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Hei Jeg kom nylig hjem fra en tur til Thailand. Under denne turen opplevde jeg en særs ubehagelig opplevelse. Jeg var på et sted sammen med masse backpackere, og en kveld utagerte festingen litt. Dette endte med at jeg sovnet på verandaen hjemme hos meg selv i en stol. Etter en liten stund våknet jeg opp av at en thai-mann rotet med kjønnsorganet mitt. Jeg var helt i villfarelse, og aner ikke hva vedkommende har gjort med meg. Han var naken nedentil, men i det jeg våknet hadde han oralsex med meg. Hva han har gjort før dette, aner jeg som sagt ikke. Jeg fikk sparket han vekk, og jaget han avgårde. Jeg sjekket meg selv for blod på kroppen og evt sædrester, men fant ingenting der. Dagen etter booket jeg billett og dro hjem til Norge igjen. kom frem til norge og dro rett til legen pga dette, og smerter i magen. Ble sendt på et sykehus for gastroskopi, og viste seg at jeg hadde fått magekatarr pga stress. Nå tar jeg Somac daglig. Dagene etter jeg kom hjem, har jeg opplevd nattesvette(dette sluttet etter jeg begynte å ta somac på morgenen istedetfor kvelden), og muskelsmerter. I tillegg når jeg våknet i dag kjennes det ut som om det er noe med lymfeknutene mine. Jeg har vært varm, iflg kjæresten min, men jeg har ikke opplevd typiske feber symptomer. Har klart å vaske leiligheten etter jeg kom hjem, og er fullstendig oppegående. Selv om jeg er litt "mo i knæra" Jeg tok jo så klart hiv-test hos legen, men det er vel for tidlig å si. Men er dette noe jeg kan innbille meg, fordi jeg er livredd. Eller er dette også noe som kan komme av at jeg har magekatarr, evt medisineringen jeg får for dette? Håper på snarlig svar.. Edit: har nå vært hos legen og fått påvist Mycoplasma. Derav feber/muskelsmerter og mulig diaré. Hiv testen jeg tok var negativ, og hun kjente ingen hovne lymfeknuter Booket for ny test om 6 uker, men resultatene nå var oppløftende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/396646-hiv-smittet/#findComment-3521872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Har ingen tro på at du har fått HIV av dette. Men du vil jo bli dårlig bare av angsten du har, så prøv å slappe av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/396646-hiv-smittet/#findComment-3522097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.