AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 Skrevet 19. januar 2014 Har alle reist på ferie? Anonymous poster hash: 2c5b6...0f3 0 Siter
Solemnity Skrevet 19. januar 2014 Skrevet 19. januar 2014 Sier AnonymBruker. Klart det er stille når det kun er noen få faste nick. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. januar 2014 Skrevet 20. januar 2014 Jeg synes det har blitt litt bedre.. Litt mer trafikk igjen. Men det er meg 0 Siter
songbirdy Skrevet 20. januar 2014 Skrevet 20. januar 2014 Jeg syns det fremdeles er vanskelig å manøvrere og finne frem til gode tråder når jeg kommer inn bakerst (helt i slutten av tråden) når jeg klikker på en ny tråd. Ikke alltid så lett å svare fra mobil heller, tar mye tid og blir fort feil. Blir til at jeg kikker mest og ikke gidder å logge inn. 0 Siter
påskelilje Skrevet 20. januar 2014 Skrevet 20. januar 2014 Vi måkte snø i helga! Ellers må jeg si meg enig med Songbirdy - ofte gidder jeg ikke logge meg inn, skriver bare av og til når jeg er på pc'en, sjelden fra mobilen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 Skrevet 20. januar 2014 Jeg tok scanning og UL av brystene etter henvining fra fastlegen i desember. Da fikk jeg beskjed om at man ikke lenger får refusjon. Så det er samme pris om man henvises eller bare bestiller time selv. Med andre ord lønner det seg ikke lenger å gå via fastlege, det bare forsinker og fordyrer (siden du må betale fastlegen også).Anonymous poster hash: fcc29...26f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.