Norknight Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Er Grenveneoculsjon i øvre kararkade farlig for øyet mitt? Affiserer macula står det også i brevet fra Optiker på Specsavers Strømmen.Det var sjefen sjøl som sjekket meg i går kveld fra kl 17.30-18.00 Er nærsynt -1,00 og har en skjev hornhinne.VIS er 1,0 på høyre og 0,1 - på venstre Add:1,50 Tensjon:10,0/10,0 mmHg OD:tilsynelatende normali i fremre og bakre segment OS: Tilsynelatende normalt i fremre segment.Blødninger i øvre del av sentrale netthinne,sannsynlig grenveneoculsjon,affiserer macula. Slutter med Albyl -E siden den er blodfortynnende.Skal jo alikevel slutte med alle medisiner om 3 mnd uansett! Zoloft 100 mg Brilique 2x 90 mg Lipotor 40 mg Selo-Zok 2x 25 mg (Metoprolol Sandoz) Ramipril 2x 2,5 mg (Triatec) Har ikke brukt Burinex vanndrivende 1 mg da jeg later vannet 5-10 gr dagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/396698-kan-jeg-bli-blind-p%C3%A5-v-%C3%B8ye/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.