Gå til innhold

Hudproblem

Anbefalte innlegg

Det startet en gang for over ett år siden når jeg onanerte i dusjen med varmt vann, bare sånn dere vet hvordan det startet forhuden sprakk og det har vært sånn i over ett år nå. Jeg skulle til legen men det blir alt for flaut, det er derfor jeg har gått så lenge.

Jeg har kjøpt skin repair og greier til 200kr+ men så ikke noe bedring. Jeg vet at det ikke har noe med dåper i dusjen å gjøre fordi jeg dusjer ikke så ofte det blir bare verre da.

Alle sier vell at jeg skal gå til legen, men det vil jeg ikke. Trodde huden skulle bli bedre over tid den har jo blitt litt bedre men aldrig gått helt vekk.

Anonymous poster hash: 7576d...619
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396736-hudproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...