Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg er ikke enig i all kritikken du får for ikke å "følge råd". Ofte er rådene som gis her inne ganske enkle, mens virkeligheten er mye mer kompleks. Jeg synes du som andre må ha lov til å finne ut av hvordan du vil leve ditt liv. Forskjellen på deg og mange andre her inne, er at du så åpent har delt ting andre holder godt munn om.

Jeg er enig i at rådene her inne ofte kan være veldig enkle. Har selv tenkt det mange ganger og jeg var ikke like klar som mange andre på hva Cilie burde foreta seg i begynnelsen. Nå derimot etter mange år har vi sett at det er ikke hos samboeren hun bør bli. Hun har vært ulykkelig i mange år og blir nok ikke lykkeligere i årene fremover heller ved å bli værende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523181
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

•  cilie

17

• Nicklusheletida

6

• Kayia

5

Jeg er enig i at rådene her inne ofte kan være veldig enkle. Har selv tenkt det mange ganger og jeg var ikke like klar som mange andre på hva Cilie burde foreta seg i begynnelsen. Nå derimot etter mange år har vi sett at det er ikke hos samboeren hun bør bli. Hun har vært ulykkelig i mange år og blir nok ikke lykkeligere i årene fremover heller ved å bli værende.

Ingen her inne kan med sikkerhet vite om cilie på lang sikt vil ha det best med å bryte med samboeren eller bli. Vi kan ha meninger og gi råd, men jeg synes det er sært hvordan hun av enkelte nærmest blir skjelt ut for ikke å gjøre det folk her inne mener vil være best. Når hun så også kritiseres for ikke å ta medisiner som ikke på noen måte er livsnødvendige eller medfører helseskade å ikke ta, så synes jeg folk går langt ut over sitt mandat som medmenneske.

Det som skiller cilie fra andre her inne, er at hun gang på gang åpent forteller om sine kvaler og dårlige valg. De fleste andre er ganske gode på å sile hva de forteller om på dol, flere unnlater å fortelle det de vet at dol-befolkningen vil være negative til. Så vidt meg bekjent er ikke cilie den første som bruker mange år på å ta stilling til om hun vil bli i sitt samboerskap eller ikke, men hun er den første som så åpent har fortalt om hvordan hun har rotet det til.

Jeg håper cilie gjør valg som blir best mulig for henne på sikt, og er glad for at hun ikke lar folk på dol ta en så viktig avgjørelse for henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523197
Del på andre sider

Vi kan ikke følge alle rådene vi får.  Verken på dol eller i RL. Det er mange forskjellige meninger om hva som er best å gjøre.  Vi må kunne vurdere rådene selv.  Det er vi som kjenner oss og situasjonen best.  Jeg har hatt stor nytte av råd jeg har fått. Men noen ganger ser jeg at det ikke er til det beste eller jeg klarer det kanskje ikke osv.  Men vi må kunne spør om råd, selv om vi ikke følger alle.  Råd fra andre hjelper oss å tenke bredere, tenke løsninger vi ikke selv har sett, og hjelper oss til å gjøre de beste valg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523199
Del på andre sider

Jeg trekker tilbake svarene mine i denne tråden. Beklager til ts, jeg mente å gi deg et vennlig spark i baken men skjønner det kan oppleves annerledes. Jeg er ikke den rette til å svare i slike tråder.

Lykke til videre.

Hvorfor er ikke du den rette til å svare? Du har mye erfaring, kunnskap og mye bra og komme med. Mange av oss som svarer på dol, svarer ut i fra egne erfaringer. Noen kan ha stor nytte av våre erfaringer. Noen har litt nytte av det, og kanskje for noen vil det ikke fungere. Vi skal ikke slutte å gi råd selv om ikke alle har like stor nytte av våre erfaringer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523239
Del på andre sider

Annonse

Jeg trekker tilbake svarene mine i denne tråden. Beklager til ts, jeg mente å gi deg et vennlig spark i baken men skjønner det kan oppleves annerledes. Jeg er ikke den rette til å svare i slike tråder.

Lykke til videre.

Du trenger ikke å trekke svarene dine, du har like stor rett til å si hva du mener som alle andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523251
Del på andre sider

Joda det er du, selv om noen ganske så ufint syns det var betimelig å kommentere nettopp ditt innlegg. Man kan og skal ikke komme alle til lags, og det kan være greit å øve seg på å gradvis være uenig med andre innimellom, uten å velge retrett av den grunn ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523302
Del på andre sider

Jeg er ikke enig i all kritikken du får for ikke å "følge råd". Ofte er rådene som gis her inne ganske enkle, mens virkeligheten er mye mer kompleks. Jeg synes du som andre må ha lov til å finne ut av hvordan du vil leve ditt liv. Forskjellen på deg og mange andre her inne, er at du så åpent har delt ting andre holder godt munn om.

Er svarene til Cilie enklere enn svarene til andre mener du? I såfall: Det er jeg ikke enig med deg i. Faktisk syns jeg svarene til både Cilie og en del andre som har vært åpne over tid er mer nyanserte enn for mange andre, ettersom dette er brukere man har en kontekstuell forståelse for problemene.

Cilie får ganske riktig mange kommentarer på at det ikke er vits til å svare henne siden hun neppe kommer til å gjøre noe med problemet uansett, og det skjønner jeg godt. Jeg syns heller ikke cilie bør bli indignert eller overrasket over å bli minnet om hva hun sa for to uker siden, og det opplever jeg ikke at hun blir heller forsåvidt..

Har ikke du egen erfaring som sier at ting kan være mindre svart-hvitt enn de fremstår?

Dette syns jeg var en unødvendig og ufin kommentar.

Ingen her inne kan med sikkerhet vite om cilie på lang sikt vil ha det best med å bryte med samboeren eller bli. 

Jeg håper cilie gjør valg som blir best mulig for henne på sikt, og er glad for at hun ikke lar folk på dol ta en så viktig avgjørelse for henne.

Dette tenker vel alle her inne, og det syns jeg i grunnen alle har vært flinke til å meddele også ;) Det er imidlertid mange som etterhvert påpeker at cilie ikke kan forvente bedring om hun velger å sitte helt stille og putte hodet i sanden enda flere år.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523304
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ingen her inne kan med sikkerhet vite om cilie på lang sikt vil ha det best med å bryte med samboeren eller bli. Vi kan ha meninger og gi råd, men jeg synes det er sært hvordan hun av enkelte nærmest blir skjelt ut for ikke å gjøre det folk her inne mener vil være best. Når hun så også kritiseres for ikke å ta medisiner som ikke på noen måte er livsnødvendige eller medfører helseskade å ikke ta, så synes jeg folk går langt ut over sitt mandat som medmenneske.

Det som skiller cilie fra andre her inne, er at hun gang på gang åpent forteller om sine kvaler og dårlige valg. De fleste andre er ganske gode på å sile hva de forteller om på dol, flere unnlater å fortelle det de vet at dol-befolkningen vil være negative til. Så vidt meg bekjent er ikke cilie den første som bruker mange år på å ta stilling til om hun vil bli i sitt samboerskap eller ikke, men hun er den første som så åpent har fortalt om hvordan hun har rotet det til.

Jeg er uenig med deg i det du skriver her. Nå må du huske på at det ikke er vi dolerne som har anbefalt henne medisiner, men legen. På dol anbefales det alltid å følge legens råd. Jeg vet ikke hvorfor du mener Cilie skulle være noe unntak? Man må jo bare gå ut i fra at det er en årsak til at hun har fått disse medisinene.

Når det gjelder fremtiden, så er ingen av oss synske og derfor kan man bare gi råd ut i fra sannsynlighet. Jeg anser sannsynligheten for at hun vil få det bedre på lengre sikt med et brudd som større enn sannsynligheten for at hun vil få det bra i det nåværende forholdet på lengre sikt. Vi har sett i noen år nå hvordan dette har utviklet seg. På kortere sikt vil hun nok ikke få det bedre. Hun må gjennom en sorg hun som de fleste andre som har opplevd et brudd. Du har rett i at mange bruker mange år på å tenke seg om. Mange her inne har gjort det og det har gjerne vært barn involvert som kompliserer det hele. Hos dette paret er ikke viljen til å få det bra stor nok. For mye er for ødelagt allerede. Det ser vi jo. Skal de noen gang kunne få det bra, må BEGGE bestemme seg for at de to er det rette for hverandre og legge alt gammelt bak seg og bestemmes seg for å få det bra.  Det ser ikke akkurat ut som noen av dem vil greie dette.

Cilie vil heller ikke prøve antidepressiva. Hun vegrer seg når det gjelder det meste og dermed kommer hun ingen vei Det er så mange motstridene uttalelser. På ene siden er hun redd for å miste muligheten til å få barn om det blir slutt med samboeren og på den andre siden vil hun ikke ha barn med han NÅ. Hvordan skal man tolke dette? Jeg tolker det som et forsøk på helgardering. Hun håper det skal dukke opp en drømmeprins (slik som han hun ikke fikk), men holder på han hun har sånn i tilfelle han ikke dukker opp.

Hun må ta en beslutning og bestemme seg for at den beslutningen hun tar er den rette beslutningen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523449
Del på andre sider

Hallo?! Det er ikke mange ukene siden du skrev inn her og dømte fyren nedenom og hjem og han var verdens største drittsekk og det var ikke måte på.

Herregud jente. Ser du ikke hva du gjør mot deg selv?! Ta ansvar for deg selv - det er ingen andre som gjør det!

Ja, jeg var skikkelig irritert da. - Og sånne hendelser har vært på "mot-listen" for å fortsette.

Jeg skriver her når det butter i mot. Det gjør jo ikke det hele tiden.

Jeg vet at ingen kan løse dette for meg, men liker å reflektere med andre.

Her tenkte jeg imidlertid¨å høre litt om andres erfaring m hjerteflimmer, men skjønner at konteksten er kjent for mange her, og at det blir nærliggende å se på "hele" situasjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523469
Del på andre sider

Tror nok det er snart 4 år? Jeg mener bestemt at jeg leste et tidlig kapittel i historien din sommeren 2010 - husker det fordi jeg var på ferie i en annen verdensdel.

Ikke at det er noe stort poeng, men tiden går...

Hehe, kjenner du meg? Jeg traff han sommeren 2010, ja, men tror ikke jeg skrev her da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523470
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange gode svar, Frosken:)

Jeg skal snakke med legen, ta prøver og gjøre egne gode valg mtp kosthold og søvn - som jeg tror kan ha innvirkning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523471
Del på andre sider

Vi kan ikke følge alle rådene vi får.  Verken på dol eller i RL. Det er mange forskjellige meninger om hva som er best å gjøre.  Vi må kunne vurdere rådene selv.  Det er vi som kjenner oss og situasjonen best.  Jeg har hatt stor nytte av råd jeg har fått. Men noen ganger ser jeg at det ikke er til det beste eller jeg klarer det kanskje ikke osv.  Men vi må kunne spør om råd, selv om vi ikke følger alle.  Råd fra andre hjelper oss å tenke bredere, tenke løsninger vi ikke selv har sett, og hjelper oss til å gjøre de beste valg.

Jeg tenker også som deg.

Det har vært en veldig vanskelig situasjon, og jeg tror ikke det bare dreier seg om beslutningsvegring, men mer at jeg faktisk er i tvil!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523472
Del på andre sider

Er svarene til Cilie enklere enn svarene til andre mener du? I såfall: Det er jeg ikke enig med deg i. Faktisk syns jeg svarene til både Cilie og en del andre som har vært åpne over tid er mer nyanserte enn for mange andre, ettersom dette er brukere man har en kontekstuell forståelse for problemene.

Cilie får ganske riktig mange kommentarer på at det ikke er vits til å svare henne siden hun neppe kommer til å gjøre noe med problemet uansett, og det skjønner jeg godt. Jeg syns heller ikke cilie bør bli indignert eller overrasket over å bli minnet om hva hun sa for to uker siden, og det opplever jeg ikke at hun blir heller forsåvidt..

Dette syns jeg var en unødvendig og ufin kommentar.

Dette tenker vel alle her inne, og det syns jeg i grunnen alle har vært flinke til å meddele også ;) Det er imidlertid mange som etterhvert påpeker at cilie ikke kan forvente bedring om hun velger å sitte helt stille og putte hodet i sanden enda flere år.

Jeg må minne om at jeg har brukt veldig lang tid på å komme over det som skjedde også. Jeg kom jo ikke videre da jeg ikke klarte å motstå kontakten med h a n. Nå har tiden fått jobbet mer.

Jeg har dessuten - med deres hjelp her inne - skjønt forskjellen mellom forelskelse og kjærlighet. Førstnevnte er unektelig en digg følelse, men den er visstnok ikke varig for noen.

Jeg prøver å jobbe med meg selv hele tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523474
Del på andre sider

Jeg er uenig med deg i det du skriver her. Nå må du huske på at det ikke er vi dolerne som har anbefalt henne medisiner, men legen. På dol anbefales det alltid å følge legens råd. Jeg vet ikke hvorfor du mener Cilie skulle være noe unntak? Man må jo bare gå ut i fra at det er en årsak til at hun har fått disse medisinene.

Når det gjelder fremtiden, så er ingen av oss synske og derfor kan man bare gi råd ut i fra sannsynlighet. Jeg anser sannsynligheten for at hun vil få det bedre på lengre sikt med et brudd som større enn sannsynligheten for at hun vil få det bra i det nåværende forholdet på lengre sikt. Vi har sett i noen år nå hvordan dette har utviklet seg. På kortere sikt vil hun nok ikke få det bedre. Hun må gjennom en sorg hun som de fleste andre som har opplevd et brudd. Du har rett i at mange bruker mange år på å tenke seg om. Mange her inne har gjort det og det har gjerne vært barn involvert som kompliserer det hele. Hos dette paret er ikke viljen til å få det bra stor nok. For mye er for ødelagt allerede. Det ser vi jo. Skal de noen gang kunne få det bra, må BEGGE bestemme seg for at de to er det rette for hverandre og legge alt gammelt bak seg og bestemmes seg for å få det bra.  Det ser ikke akkurat ut som noen av dem vil greie dette.

Cilie vil heller ikke prøve antidepressiva. Hun vegrer seg når det gjelder det meste og dermed kommer hun ingen vei Det er så mange motstridene uttalelser. På ene siden er hun redd for å miste muligheten til å få barn om det blir slutt med samboeren og på den andre siden vil hun ikke ha barn med han NÅ. Hvordan skal man tolke dette? Jeg tolker det som et forsøk på helgardering. Hun håper det skal dukke opp en drømmeprins (slik som han hun ikke fikk), men holder på han hun har sånn i tilfelle han ikke dukker opp.

Hun må ta en beslutning og bestemme seg for at den beslutningen hun tar er den rette beslutningen.

Jeg har ikke blitt "anbefalt" ad, men som sagt mer "du kan prøve hvis du vil." Jeg skjønner bare ikke hvordan de skal kunne hjelpe meg - særlig når søvnproblemer og magebesvær er vanlige bivirkning. Jeg sliter jo allerede masse med søvn og mage. De kan heller ikke kurere kjærlighetssorg, det å bli eldre, ustabilt forhold osv.  Men de kan kanskje gi meg mer energi, så jeg vurderer å prøve, hvis jeg ikke blir bedre asap.

"Helgardere" er et stygt ord. (Jeg håper min samboer ikke leser her fortsatt. Han sier han ikke gjør det, men det er jeg usikker på om jeg tror på...) Hvis vi skal snakke om helgardering,  så gjør vi i så fall det begge to. Vi er ikke "sammen," men likevel så er vi jo det. Jeg prøver heller ikke å møte noen nye, verken på byen eller nettet. Jeg tror absolutt jeg lett kan treffe nye menn, men jeg merker at interessen ikke er der. Det var h a n eller han. Forelskelse er en sterk kraft, og den slo meg helt ut, og jeg gjorde mye dumme valg. Det forvirret meg, og jeg skulle gjerne skrudd tiden tilbake og gjort andre valg.

Skal jeg ha barn, så må det skje snart. Er det ikke bedre å få barn med en jeg har kjent og levd med hele voksenlivet mitt? En jeg vet vil bli en god far? En person som er en av mine nærmeste? Valget jeg blir anbefalt her inne, medfører en betimelig tvil hvorvidt jeg i det hele tatt vil rekke å få barn. Og vi har det bra på mange måter sammen. Det er helt klar en del skjær i sjøen, men kan vi komme over dem, så kan vi nok få et godt liv sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523480
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har ikke blitt "anbefalt" ad, men som sagt mer "du kan prøve hvis du vil." Jeg skjønner bare ikke hvordan de skal kunne hjelpe meg - særlig når søvnproblemer og magebesvær er vanlige bivirkning. Jeg sliter jo allerede masse med søvn og mage. De kan heller ikke kurere kjærlighetssorg, det å bli eldre, ustabilt forhold osv.  Men de kan kanskje gi meg mer energi, så jeg vurderer å prøve, hvis jeg ikke blir bedre asap.

"Helgardere" er et stygt ord. (Jeg håper min samboer ikke leser her fortsatt. Han sier han ikke gjør det, men det er jeg usikker på om jeg tror på...) Hvis vi skal snakke om helgardering,  så gjør vi i så fall det begge to. Vi er ikke "sammen," men likevel så er vi jo det. Jeg prøver heller ikke å møte noen nye, verken på byen eller nettet. Jeg tror absolutt jeg lett kan treffe nye menn, men jeg merker at interessen ikke er der. Det var h a n eller han. Forelskelse er en sterk kraft, og den slo meg helt ut, og jeg gjorde mye dumme valg. Det forvirret meg, og jeg skulle gjerne skrudd tiden tilbake og gjort andre valg.

Skal jeg ha barn, så må det skje snart. Er det ikke bedre å få barn med en jeg har kjent og levd med hele voksenlivet mitt? En jeg vet vil bli en god far? En person som er en av mine nærmeste? Valget jeg blir anbefalt her inne, medfører en betimelig tvil hvorvidt jeg i det hele tatt vil rekke å få barn. Og vi har det bra på mange måter sammen. Det er helt klar en del skjær i sjøen, men kan vi komme over dem, så kan vi nok få et godt liv sammen.

Du vet ikke hva det kan kurere før du har forsøkt det og du vet ikke om du vil få søvnproblemer og magebesvær.Hva kommer søvnproblemene av? Kanskje blir de borte? Jeg fikk ingen bivirkninger og tablettene hjalp meg til ikke å sørge så mye etter skilsmissen. Jeg var langt nede en periode før jeg begynte med dem. De kan hjelpe deg til å se lysere på fremtiden og til å ta de rette beslutningene. Ikke sikkert de virker slik for deg, men det finner du ikke ut før du har forsøkt.

Det er jo ikke bedre å få barn som du har kjent helt voksenlivet, når denne mannen ikke gjør deg lykkelig. Men du kan jo forsøke å prøve AD før for å se om denne mannen gjør deg lykkeligere da. Kanskje er du deprimert uten å vite det, så det er jo et forsøk verdt.

Dette må du selvsagt bestemme selv, men det har gått mange år nå hvor ting ikke har bedret seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523492
Del på andre sider

1. Jeg har ikke blitt "anbefalt" ad, men som sagt mer "du kan prøve hvis du vil."

2. Jeg skjønner bare ikke hvordan de skal kunne hjelpe meg - særlig når søvnproblemer og magebesvær er vanlige bivirkning. Jeg sliter jo allerede masse med søvn og mage.

3. De kan heller ikke kurere kjærlighetssorg, det å bli eldre, ustabilt forhold osv.  Men de kan kanskje gi meg mer energi, så jeg vurderer å prøve, hvis jeg ikke blir bedre asap.

4. "Helgardere" er et stygt ord.

5. Jeg håper min samboer ikke leser her fortsatt. Han sier han ikke gjør det, men det er jeg usikker på om jeg tror på... 

6. Vi er ikke "sammen," men likevel så er vi jo det.

7. Jeg skulle gjerne skrudd tiden tilbake og gjort andre valg.

8. Er det ikke bedre å få barn med en jeg har kjent og levd med hele voksenlivet mitt?

1. Dette er jo en klar anbefaling?! Du er en voksen og ressurssterk kvinne, du kan ikke vente at anbefalinger fra legen kommer i sterkere ordelag enn dette. Du er jo ikke under tvang, husk.

2. Legen som har foreskrevet vet hvordan dette kan hjelpe deg, og jeg anbefaler deg å stille spørsmålet tilbake til vedkommende direkte og konkret. "Hvordan tenker du at ad kan hjelpe meg?". Ikke ha bremseklossene på når du får forklaringen. Forøvrig svarer Nickløs godt på hvordan hun ble hjulpet i tilsvarende situasjon med psykisk utmattethet og sorg - hun fikk overskudd.

3. Nettopp. Det å bli eldre, velge å leve i et forhold som fungerer (dine ord) og det å måtte ta konsekvenser av egne valg (det å ikke velge er også et valg) er noe man bare gjøre i livet. Slik du har det nå har du imidlertid kjørt deg så langt ned at det å ta valg kan virke uoverkommelig. Jeg har gitt deg råd tidligere om å føre logg i en periode (tror jeg anbefalte et halvår som var fram til over påsken 2014 sist jeg ga deg dette rådet?) for så å kunne se hvordan livet ditt er for deg slik du lever nå. Noter hver dag hvordan humøret ditt er, hvordan humøret til mann er, hva mann og du gjør sammen, noter når dere har det fint sammen (og hva dere gjør da), noter når dere krangler (og hva som utløste krangelen), noter hvordan magen din oppfører seg, hva du spiser (du sier du slurver med maten og trøstespiser), når du kjenner symptomer forøvrig fra kroppen (feks hjerteflimmer), noter når dere har sex, når du føler deg nær mann, stolt av mann etc. Muligens vil det hjelpe deg å ta en beslutning om du ser livet ditt - svart på hvitt - og muligens vil det kunne hjelpe dere å endre kursen slik at dere får det bedre sammen (om du velger dèt) - hvem vet?

4. Muligens et hardt ord, men jeg er ikke overrasket over at det kommer, og tenker ofte det samme selv når jeg leser innleggene dine...

5. Jeg ville ikke følt meg for sikker. Kanskje hadde det ikke vært så dumt om han gjorde det, og at dere snakket om det du skriver her inne?

6. ? Ps. Noter også om du føler at dere er sammen eller ikke, for her vingler du fra uke til uke...

7. Det kan du ikke. Men du kan gjøre noe mht framtiden din.

8. Jeg tror ikke det, men dette har du spurt om så mange ganger at jeg ikke skjønner at du stiller spørsmålet engang. Du bør ikke spørre andre om dette lenger, men finne svaret i deg selv. Tenker du at det er bra å få barn med en du har kjent (men ikke er sammen med som du sa lenger opp her) eller tenker du det ikke? Ønsker du eller ønsker du ikke barn? Essensielle spørsmål for deg å finne svar på selv syns jeg, ingen her kan (skal) gi svarene for deg her.

Ellers: Vi er mange som ønsker deg alt godt her inne, og jeg syns det både er litt dumt, unnvikende og korttenkt å kun rose svarene som gir deg unison støtte som gode og fruktbare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523503
Del på andre sider

Hehe, kjenner du meg? Jeg traff han sommeren 2010, ja, men tror ikke jeg skrev her da.

Nei, jeg aner ikke hvem du er. Jeg bare mener å huske at jeg leste om deg / dere første gangen mens jeg var i en annen verdensdel - slik at når jeg gikk gjennom DOL, var det natt i Norge.
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396749-hjerteflimmer/page/2/#findComment-3523505
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...