AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hei! Da jeg smorte meg inn med krem imorrest kjente jeg at jeg var litt øm akkurat over venstre bryst, der det starter. Kjentes litt ut som at jeg hadde fått meg en trøkk og at det hadde blitt blåflekk, men det er ingen flekk der. Kjente litt bedre etter og kjente det var veldig hardt og veldig ømt å ta borti, det "stikker litt ut" på andre siden også, men ikke som på denne siden. Er ikke dramatisk større, nei. Vises ikke, men det kjennes litt. Nå vet jeg vi ikke er 100% symmetrisk laget så dette trenger ikke å ha noen betydning, men kan det være noe farlig? Er veldig hardt og den sitter fast, kjennes ut som en utvekst på benet, bare at det er litt ømt der.. Burde dette sjekkes? Hvor lenge skal jeg vente på at det går over? Anonymous poster hash: 6935e...633 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/396757-%C3%B8m-kul-opp%C3%A5-brystbenet-ribbeinet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.