Gå til innhold

Hvor mange forum har dere blitt utestengt på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I tillegg har du nylig blitt utestengt herfra. Det samme vil skje med din nyetablerte brukerkonto dersom du fortsatt primært har tenkt å drive med trolling.

Var det den med Sjalu stedatter du tenkte på?

Anonymous poster hash: 37737...f2b

Annonse

Jeg har blitt utestengt på:

DIB

Babyporten

Kvinneguiden

mammaforum

Diskusjon.no

Skolehjelperen

Mammanett

Har dere blitt utestengt på ulike forumer?

7 - 0 til deg!

Jeg har blitt utestengt på:

DIB

Babyporten

Kvinneguiden

mammaforum

Diskusjon.no

Skolehjelperen

Mammanett

Har dere blitt utestengt på ulike forumer?

Har aldri blitt utesteng

Jeg har bare holdt på å bli utestengt et par ganger, her og på Autismesiden. Tja, fått advarsler, da. Sistnevnte har jeg i ettertid valgt å droppe selv, og jeg vurderte å droppe DOL en stund også. Men noe holder meg tilbake... :P

Jeg klarer stort sett å oppføre meg så jeg har ikke blitt utestengt noe sted. Hvis det virkelig er fakta at du har blitt utestengt fra alle disse fora bør du kanskje tenke litt på hvordan du fremstår og ordlegger deg...?

Jeg klarer stort sett å oppføre meg så jeg har ikke blitt utestengt noe sted. Hvis det virkelig er fakta at du har blitt utestengt fra alle disse fora bør du kanskje tenke litt på hvordan du fremstår og ordlegger deg...?

Troll liker å bli utestengt, da vet de at de har blitt lagt merke til. Han oppnår det han vil

Annonse

• 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...