Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en jente på 22 år som sluttet på P-pillen for 3 år siden. Etter dette har jeg spottet 1-2 dager før og etter menstruasjon som starter rundt den 1 hver mnd. Tingen er den at rundt den 8 denne mnd hadde jeg ubeskyttet sex med min partner (uten "utløsning"). En stund etter dette (en del dager) begynte jeg å spotte lyserosa og etter hvert småblø, noe som har holdt på siden. Kun såpass at jeg må bruke et bind hver dag, men er ikke noe jeg har opplevd tidligere. Ingen smerter. Hva kan dette være? Kan det være stress? Skal også sies at jeg kan begynne å småblø etter samleie hvis det er kort tid etter menstruasjon. Ingen kjønnssykdommer da dette er utelukket. Takk for svar :)

Anonymous poster hash: f1526...9ee

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396799-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare 4 dager til menstruasjon starter, er det ikke greit å se om den kommer først? Trodde ikke det var mulig å være gravid og blø så mye :o

Det meste er mulig... Noen få har tilnærmet vanlig mens hele svangerskapet til og med. Men 4 dager fra eller til spiller vel mindre rolle. :)

Ingen endring. småblør enda, ingen smerter. Kanskje til og med mindre blod enn tidligere. Er i dag 3 av menstruasjonen min -ingen smerter i forbindelse med den heller (noe jeg pleier å ha mye av).Blør mye mindre enn jeg burde å! Begynner å bli nervøs for at du hadde rett med den graviditetstesten :o

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...