Gjest fk Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Hvordan går det med dere i dag? Han dro ikke ut, men istedenfor satt han hjemme og lagde helvete med sitt sure oppsyn resten av kvelden. Søndag var han like sur, ville ikke snakke til meg, så bare surt på meg, osv. Jeg foreslo mange hyggelige ting, bla annet at vi skulle dra til stallen, og låne to hester. Men nei, det ville han ikke. Jeg kunne bare dra alene. Så det gjorde jeg da, siden været var så hærlig, men da fikk jeg høre at det jeg ville, det kunne jeg gjøre, men når han ville noe, lagde jeg bråk. Men jeg mener nå det er litt forskjell i å gå på diskotek, og gå i en stall. Så dette går rett til helvete. Han dro ut i går, og når jeg ringte han i 00-tia, sa han at han lå og sov hos fetteren sin. Jeg ba han komme hjem med en gang, og det gjorde han faktisk. Ja, ja, jeg er nødt til å ta en dag av gangen, men jeg vet jo at neste helg, kommer sp.målet igjen, og helgen etter der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerringrokk Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Han har til dags dato aldri lagt hånd på meg, selvom han kanskje kunne hatt muligheten til det. Derimot har jeg en gang sparket han av all kraft i forbindelse med piratkjøringa hans. Ikke alle muslimer slår sine koner, og jeg har noen ganger vært så jævlig mot han at han kanskje kunne hatt grunn til å slå meg. Som da jeg skrek til han at jeg hadde liggi med en annen, og at han var sååå mye bedre enn F. Ikke en gang da slo han, men det ville mange andre ha gjort, norske også. Dette er desverre mannen jeg vil dele livet med, det er derfor jeg ikke ber han dra dit pepperen gror med en gang, men heller rådfører meg med noen andre her inne. Jeg har ikke så mange andre å snakke med om sånne ting. Han har jo, til sin fordel sagt at han vil være med til fam.terapi, og betyr ikke det at han kanskje vil at dette skal vare, tross alt? Jeg er rede til å tilgi hvis han har vært utro før, men ikke hvis han har planer om det igjen. Jeg har jo også gjort mine feil. Men alle der ute som er sammen med en utlending, vit hva du gjør. Det er mye vanskligere å forholde seg til en person, med et helt annet syn på livet enn du. De tenker helt annerledes. Og til slutt, du som mener at nordmenn er rasistiske, jeg vil dele en liten "hemmlighet" med dere. De som bor i hans land ser på Nordmenn som rare, og dumme. Og de som bor her, de misliker nordmenn til de grader. Tro for all del ikke at de har respekt for at vi hjelper dem. De hånler av oss, tro meg om du vil. I dems miljø er du en taper om du gifter deg med en norsk kvinne. Og særlig en som meg, som i følge disse gutta har liggi meg gjennom hele telefonlkatalogen. Så tenk dere godt om. Jeg er heldig tross alt. Han slår iværtfall ikke, selvom han kanskje slår verbalt. *stum* det var litt av en hemmelighet, at muslimene synest normenn er rare og dumme, hoho!!! Har du avslørt mange norskes hemmeligheter? At mange ser på muslimer som mindre attraktive, sleipe, utnyttende mennesker. Tenker mest på menn, kvinnene gjør jo så lite ut av seg.... Muslimske menns kvinnesyn får meg til å kaste opp. Alt du har skrevet her på denne "tråden" får meg til å danne meg et bilde av deg/dere: Ser for meg en utseendemessig mindre attraktiv og overvektig kvinne, sammen med en slu og glætt pakistaner.... kanskje en som blir sett på som "pen" av andre kvinner (har tilgode å se en pen muslim pr. d.d.). Muslimene ler av normenn, ja sikkert, men normenn ler av muslimene også, til og med de ulekre bertene fra norge, de ler vi godt av..... Hele din historie beskriver en grov utnyttelse av deg som norsk statsborger. Hvis du fortsetter dette forholdet, tror jeg du vil få problemer, synest egentlig litt synd på deg! Like barn leker best, men jeg tror også at det er sånn at om du skulle ønske deg en normann, er det hakket vanskeligere etter å ha vært sammen med en muslim (skepsis). Kast ut din utro mann, få aldri barn med han, finn på noe annet!!!! Denne historien provoserte meg på det groveste!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Dette handler da ikke om hvorvidt du skal la ham gå på byen! Hadde han behandlet deg med fnugget respekt og gjort seg fortjent til tillitt, hadde han da kunnet fly på byen hver bidige kveld. Dette handler om at du kommer til å forsvinne gradvis hvis du ikke skiller deg fra ham. Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hewa Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 *stum* det var litt av en hemmelighet, at muslimene synest normenn er rare og dumme, hoho!!! Har du avslørt mange norskes hemmeligheter? At mange ser på muslimer som mindre attraktive, sleipe, utnyttende mennesker. Tenker mest på menn, kvinnene gjør jo så lite ut av seg.... Muslimske menns kvinnesyn får meg til å kaste opp. Alt du har skrevet her på denne "tråden" får meg til å danne meg et bilde av deg/dere: Ser for meg en utseendemessig mindre attraktiv og overvektig kvinne, sammen med en slu og glætt pakistaner.... kanskje en som blir sett på som "pen" av andre kvinner (har tilgode å se en pen muslim pr. d.d.). Muslimene ler av normenn, ja sikkert, men normenn ler av muslimene også, til og med de ulekre bertene fra norge, de ler vi godt av..... Hele din historie beskriver en grov utnyttelse av deg som norsk statsborger. Hvis du fortsetter dette forholdet, tror jeg du vil få problemer, synest egentlig litt synd på deg! Like barn leker best, men jeg tror også at det er sånn at om du skulle ønske deg en normann, er det hakket vanskeligere etter å ha vært sammen med en muslim (skepsis). Kast ut din utro mann, få aldri barn med han, finn på noe annet!!!! Denne historien provoserte meg på det groveste!!!!! Du har nok rett i mye av det du skriver kjeringrokk! Jeg ser vel for meg det samme bildet som deg. Har jo sett hundre eksempler på akuratt det! Du er rimelig direkte i din beskrivelse, litt på kanten kanskje....men hvem blir ikke provosert av å lese en slike historie?! Jeg ønsker fk igjen lykke til! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Du tar opp et viktig tema, ekteskap mellom folk fra ulike kulturer. I vår kultur er likeverdighet i et parforhold og ekteskap helt sentralt for at samlivet mellom partene skal kunne utvikle seg og holde. Jeg håper du ikke vil fortsette å leve med din partner slik du beskriver. Jeg vet at andre har hatt nytte av å kontakte personer som har gått ut av forholdet og har erfaringer fra det du nå står oppe i. Du trenger råd og støtte fra noen som kjenner de spesielle forholdene som er rundt ditt parforhold. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest falkland Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 La mannen kjøre pirattaxi, så folk tar seg hjem fra sentrum om natta! Drosjekøer er noe ordentlig hærk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fk Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 *stum* det var litt av en hemmelighet, at muslimene synest normenn er rare og dumme, hoho!!! Har du avslørt mange norskes hemmeligheter? At mange ser på muslimer som mindre attraktive, sleipe, utnyttende mennesker. Tenker mest på menn, kvinnene gjør jo så lite ut av seg.... Muslimske menns kvinnesyn får meg til å kaste opp. Alt du har skrevet her på denne "tråden" får meg til å danne meg et bilde av deg/dere: Ser for meg en utseendemessig mindre attraktiv og overvektig kvinne, sammen med en slu og glætt pakistaner.... kanskje en som blir sett på som "pen" av andre kvinner (har tilgode å se en pen muslim pr. d.d.). Muslimene ler av normenn, ja sikkert, men normenn ler av muslimene også, til og med de ulekre bertene fra norge, de ler vi godt av..... Hele din historie beskriver en grov utnyttelse av deg som norsk statsborger. Hvis du fortsetter dette forholdet, tror jeg du vil få problemer, synest egentlig litt synd på deg! Like barn leker best, men jeg tror også at det er sånn at om du skulle ønske deg en normann, er det hakket vanskeligere etter å ha vært sammen med en muslim (skepsis). Kast ut din utro mann, få aldri barn med han, finn på noe annet!!!! Denne historien provoserte meg på det groveste!!!!! Nei og nei, så rett du har. Jeg er både feit og uatraktiv. My God, du aner ikke hva du snakker om i det hele tatt. Jeg er faktisk ansett som penere enn gjennomsnittet, og klesstr. min er under 40. Tror du virkelig jeg er en naiv idiot? Da bør du tro om igjen. Spørsmålet mitt var hva jeg skulle gjøre i denne spesielle saken, og dermed dømmer du meg nord og ned. Antagelig har jeg også mer skolegang enn deg. Med vennlig hilsen fet, og uggly. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bingo Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Nei og nei, så rett du har. Jeg er både feit og uatraktiv. My God, du aner ikke hva du snakker om i det hele tatt. Jeg er faktisk ansett som penere enn gjennomsnittet, og klesstr. min er under 40. Tror du virkelig jeg er en naiv idiot? Da bør du tro om igjen. Spørsmålet mitt var hva jeg skulle gjøre i denne spesielle saken, og dermed dømmer du meg nord og ned. Antagelig har jeg også mer skolegang enn deg. Med vennlig hilsen fet, og uggly. Å hva er penere enn gjennomsnittet???????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Her er det åpenbart en kar som vet å utnytte deg, og ser ut til å ha minimal respekt for kvinner generelt. Kvitt deg med det sleipe åleskinnet først som sist ! Dette kommer det aldri noe godt ut av. Løgn og bedrag hører ikke hjemme i ett forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hewa Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Nei og nei, så rett du har. Jeg er både feit og uatraktiv. My God, du aner ikke hva du snakker om i det hele tatt. Jeg er faktisk ansett som penere enn gjennomsnittet, og klesstr. min er under 40. Tror du virkelig jeg er en naiv idiot? Da bør du tro om igjen. Spørsmålet mitt var hva jeg skulle gjøre i denne spesielle saken, og dermed dømmer du meg nord og ned. Antagelig har jeg også mer skolegang enn deg. Med vennlig hilsen fet, og uggly. fk, du må jo skjønne at folk her inne tror du er en person uten spesielt god selvfølelse! Det forundrer meg at en så "atraktiv" kvinne som du beskriver,slank, pen og høyere utdanning velger en slik mann som du har gjort. Greit, alle kan være uheldige med valg av partner, men du lever med en mann som de fleste ville skydd som pesten - og alikevel spør du om råd her inne; "om du skal la ham få gå på by'n!!!!!! Det høres jo bare helt sykt ut, er du ikke enig i det da? Hvorfor holder du deg sammen med en mann som behandler deg som "søppel" når du kan få "hvem du vil"..? Hva er det med deg som til-later å bli behandlet på denne måten? Nei, jeg skjønner ikke "bæret"! Uansett, lykke til ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hewa Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Nei og nei, så rett du har. Jeg er både feit og uatraktiv. My God, du aner ikke hva du snakker om i det hele tatt. Jeg er faktisk ansett som penere enn gjennomsnittet, og klesstr. min er under 40. Tror du virkelig jeg er en naiv idiot? Da bør du tro om igjen. Spørsmålet mitt var hva jeg skulle gjøre i denne spesielle saken, og dermed dømmer du meg nord og ned. Antagelig har jeg også mer skolegang enn deg. Med vennlig hilsen fet, og uggly. fk, du må jo skjønne at folk her inne tror du er en person uten spesielt god selvfølelse! Det forundrer meg at en så "atraktiv" kvinne som du beskriver,slank, pen og høyere utdanning velger en slik mann som du har gjort. Greit, alle kan være uheldige med valg av partner, men du lever med en mann som de fleste ville skydd som pesten - og alikevel spør du om råd her inne; "om du skal la ham få gå på by'n!!!!!! Det høres jo bare helt sykt ut, er du ikke enig i det da? Hvorfor holder du deg sammen med en mann som behandler deg som "søppel" når du kan få "hvem du vil"..? Hva er det med deg som til-later å bli behandlet på denne måten? Nei, jeg skjønner ikke "bæret"! Uansett, lykke til ;-) - hewa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fk Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 Å hva er penere enn gjennomsnittet???????? Man er akkurat så pen som man føler seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fk Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 I dag fortallte han meg de hyggelige nyhetene. Han har funnet seg en leilihet på Haugenstua, og flytter dit om fire uke. Det var hvis jeg ikke skjerpet meg, og behandlet han som jeg ville behandlet en norsk mann. Men forskjellen, er at med en norsk mann, så vet du litt mer hva han driver med, hvem han er sammen med, og sånt. Jeg vet ingenting om F. jeg. Men han vil gjerne fortsette å bo sammen meg, hvis jeg ikke var en sånn heks. Han vil ha full frihet. At jeg kunne være så dum å gifte meg med han i det hele ttt. Nå har han dratt ut igjen, uten å ta med utgangsnøkkelen. Det betyr at enten kommer han ikke hjem i det hele tatt, ellers blir jeg vekket midt på natten. Det blir en lang natt med venting igjen. Han har slått av telefonen, så klart. Ja ja, jeg har fått mye sympati her, men skulle ønske jeg kunne fått det ekteskapet jeg ønsker meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fk Skrevet 11. september 2000 Del Skrevet 11. september 2000 La mannen kjøre pirattaxi, så folk tar seg hjem fra sentrum om natta! Drosjekøer er noe ordentlig hærk! Du må gjerne få telefonnummeret hans, men bli ikke overassket om han krever betaling in natura, når han har kjørt deg hjem. Det må jo være et eller annet sted han tømmer denne pungen sin, for hos meg er det iværtfall ikke. Kanskje det er som kjerringrokk sier, at jeg er fet og uappetittelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bingo Skrevet 12. september 2000 Del Skrevet 12. september 2000 I dag fortallte han meg de hyggelige nyhetene. Han har funnet seg en leilihet på Haugenstua, og flytter dit om fire uke. Det var hvis jeg ikke skjerpet meg, og behandlet han som jeg ville behandlet en norsk mann. Men forskjellen, er at med en norsk mann, så vet du litt mer hva han driver med, hvem han er sammen med, og sånt. Jeg vet ingenting om F. jeg. Men han vil gjerne fortsette å bo sammen meg, hvis jeg ikke var en sånn heks. Han vil ha full frihet. At jeg kunne være så dum å gifte meg med han i det hele ttt. Nå har han dratt ut igjen, uten å ta med utgangsnøkkelen. Det betyr at enten kommer han ikke hjem i det hele tatt, ellers blir jeg vekket midt på natten. Det blir en lang natt med venting igjen. Han har slått av telefonen, så klart. Ja ja, jeg har fått mye sympati her, men skulle ønske jeg kunne fått det ekteskapet jeg ønsker meg. Jeg håper det kommer til å gå bra med deg. Du høres ut som en fornuftig dame. Kanskje det er bra at han flytter for seg selv så får han tenkt seg litt han oxo. Kanskje det går opp for han da hvor mye du betyr for han. La oss få høre hvordan det går videre med dere. Lykke til. Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-24739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lee Skrevet 14. september 2000 Del Skrevet 14. september 2000 Hei! Hvis han er så mistroisk ovenfor deg, at han kan gjøre den telefoselgeren om til en elsker, da har han et problem. Og jeg tror jeg vet hva det er. På seg selv, kjenner man andre, heter det. Kanskje han er utro, siden han nesten "forventer" det av deg? Dette høres ikke ut som et særlig lovende forhold, så hvis du ikke er super overbevist om at du VIRKELIG elsker han, be han gå! forgodt!! -Hvis du VIRKELIG elsker han gi han en sterk lekse på hva du tolererer og ikke! Lykketil! Hvorfor giftet du deg med ham hvis du synes muslimer er så forferdelige? Har du forsøkt å snakke med ham, eller holder det å sparke ham i leggen, skrike til ham, prøve å tvinge ham til å gjøre som du vil, snakke med mammaen din i telefonen om ham mens han hører på, og skrive lange innlegg om ham på internett ? Jeg mener: Ja, du skal selvfølgelig la ham gå på byen. Han er en voksen mann. Forsøk å behandle ham med respekt, lev ditt eget liv, men uten å være underdanig. Forsøk å se flere sider av saken enn din egen. Jeg synes du skriver veldig mange stygge ting om en mann du liksom elsker. Kanskje du burde kjenne etter i deg selv om du virkelig gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/3968-skal-jeg-la-ham-g%C3%A5-p%C3%A5-byen/page/2/#findComment-25207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.