Gå til innhold

Den fordømte,Den klåfingra Sebastian Bergman.

Sebastian Bergman.  

3 stemmer

1. 1. Er han en gammel gris?

Anbefalte innlegg

Når man er sveriges beste kriminalpsykolog,bær man ikke da ha en større avstand til "sine pasienter"? At en 50 åring klyver oppi senga til en 20 åring i sorg,er vel misbruk? Om ikke seksuelt,så i forholdet mellom politi og fornærmede? Det aller skumleste er jo det at mange "gamliser" elsker yngre kvinner.Vi drømmer om de,men vet at det kan være straffbart å misbruke sin stilling.

På samme måter som noen 70 åringer kan forelske seg i meg på 50.Bare alder i seg selv er enormt tiltrekkende.Det begynner desverre allerede når mannen er 36 og jenta 16.Er dette ett tabu,eller er det innenfor grensen? Er det bare svenskene som ikke helt ser den linjen,eller er det bare ugreit,men ikke ekkelt?

Er det bare 10 års aldersgrense som er greit,eller er 20 og 30 også ok?

Det er jo en kjent sakt at gutter på gymnaset fikk bedre karakterer om de hadde seg med "frøken"

Anonymous poster hash: 77556...6e4

Fortsetter under...

Hei, jeg tror du legger for mye i en filmserie. Det nok heller ikke vanlig at 36 år gamle menn forelsker seg i 16 år gamle jenter, så om du mener det er 'normen' kan jeg avkrefte det med en gang.

At gutter som hadde seg med 'frøken' er nok heller ikke spesielt kjent sak. Jeg tror det er svært,svært,svært uvanlig at lærere har seg med elever.

Når man er sveriges beste kriminalpsykolog,bær man ikke da ha en større avstand til "sine pasienter"? At en 50 åring klyver oppi senga til en 20 åring i sorg,er vel misbruk? Om ikke seksuelt,så i forholdet mellom politi og fornærmede? Det aller skumleste er jo det at mange "gamliser" elsker yngre kvinner.Vi drømmer om de,men vet at det kan være straffbart å misbruke sin stilling.

På samme måter som noen 70 åringer kan forelske seg i meg på 50.Bare alder i seg selv er enormt tiltrekkende.Det begynner desverre allerede når mannen er 36 og jenta 16.Er dette ett tabu,eller er det innenfor grensen? Er det bare svenskene som ikke helt ser den linjen,eller er det bare ugreit,men ikke ekkelt?

Er det bare 10 års aldersgrense som er greit,eller er 20 og 30 også ok?

Det er jo en kjent sakt at gutter på gymnaset fikk bedre karakterer om de hadde seg med "frøken"

Anonymous poster hash: 77556...6e4

Du snakker om en TV-serie, men omtaler det som om det skulle være fakta!? Selvfølgelig er det ikke ok, men så vidt jeg husker skjønte han det ganske raskt selv. At serien er svensk er irrelavant.

Ikke så rart å forstå at helt unge jenter/kvinner kan være tiltrekkende for noen hver. De aller fleste ønsker imidlertid et fast forhold til noen som er tilnærmet på egen alder, eller i hvert fall voksen. Uansett er både 10, 20 og 30 års aldersforskjell helt ok, så lenge begge er voksne og samtykkende.

Har selv aldri hørt om noen som har fått ordnet seg bedre karakterer ved å ligge med lærer, uansett kjønn. Har sikkert skjedd, men neppe særlig vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...