Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, det spørs jo på hvordan man definerer forelskelse, det.

Selvsagt kan man bli veldig betatt av et menneske etter bare 10 minutter. Men fascinasjonen er jo bare basert på førsteintrykket, så det er jo _det_ man blir forelsket i, ikke nødvendigvis selve personen. Altså, man blir forelsket i sitt eget bilde av vedkommende. Ble det rotete?

Uansett stikker det jo ikke så dypt i slike tilfeller - selv om den forelskede gjerne tror det selv. Noen ganger kan det jo klaffe også! Men oioioi, så feil man kan ta...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Å bli forelsket kan gå lynkjapt det. Sansene våre suger inn inntrykkene og signalene tolkes i hjernen på noen øyeblikk.

Det du lurer på er vel om en så kjapp forelskelse kan være seriøs. For å finne mer ut om det må du få kontakt og finne ut hvem den forelskede er. Det er lurt å vite hvem man selv er også, og hva du ønsker og vil ha. Så blir det spennende om det klaffer.

Gjest lis@bet

Åja! Det går fint an! Men da er det nok mest utseendet det går på, gitt.

Vet hva jeg snakker om, har skjedd meg flere ganger... Ble f.eks. forelsket i en gutt ved første blikk *Bang Kræsj* og det varte i 10 år.. Han falt nemlig for meg også like raskt! :-)

Men da vi endelig, etter 10 år, fant ut av hverandres følelser og ble et par, skjønte vi raskt at personlighetene våre var for ulike til at det kunne vare.

Så svaret på spørsmålet ditt er både ja og nei, hvis du skjønner.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...