Gå til innhold

Til alle dere som liker å kjøre fort

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg stiller deg spørsmål, du svarer ikke?

Du stiller meg spørsmål, jeg svarer!

Er du en overfladisk person?

Jeg misliker overfladiske mennesker, jeg holder avstand til dem, alle!!. Så det er greit å vite.

Overfladiskehet har løgn i seg, derfor misliker jeg det sterkt!!

???

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

10

• Lillemus

7

• AnonymBruker

6

• mrxx

4

Nå har jeg bodd på landet i 7 år,og har selv blitt en sinke,og oppdager at jeg kjører i 50 i 70 sonen.Da blir jeg ofte forbikjørt.Jeg har jo ingen hast hjem til min katt.

Anonymous poster hash: 4ba75...fcd

Kjør ikke under fartsgrensen hvis det ikke er noen grunn for. At det ikke haster med å komme hjem til katta får nå så være, men du skal tenke på hvilke uromoment du blir i trafikken når andre kjører forbi deg fordi du er ei sinke.

Husk at alle forbikjøringer er forbundet med en viss fare og du er med på utsette andre for fare med denne type kjøring.

Hei!

Jeg vet ikke hvorfor du skriver sånn.

Det er vel bare nok en gang at du ikke svarer på spørsmål, jeg skal google sno seg rundt, ikke svare...

Kanksje jeg får svar på google, greit å vite.

Det er et menneske til som driver på sånn med meg, hun har min mann sagt jeg skal holde meg unna, da hun er manipulativ, dvs har en personlighetsforstyrrelse, noe min mann forstod ved første ta i hånde, sånt forstår ikke jeg.

Hei!

Det er vel bare nok en gang at du ikke svarer på spørsmål, jeg skal google sno seg rundt, ikke svare...

Det er et menneske til som driver på sånn med meg, hun har min mann sagt jeg skal holde meg unna, da hun er manipulativ, dvs har en personlighetsforstyrrelse, noe min mann forstod ved første ta i hånde, sånt forstår ikke jeg.

Jeg vet ikke hva du mener jeg ikke har svart på :(

Jeg er ikke slik du tror/spør om jeg er..

Annonse

Jeg vet ikke hva du mener jeg ikke har svart på :(

Jeg er ikke slik du tror/spør om jeg er..

Hei!

Jeg stilte jo konkret spørsmål, hvem du er fri fra?

Du stilte meg motspørsmål, som jeg svarte på, som min mann sier er et menipulativt trekk..

Det at man ikke selv, svarer, men stiller spørsmål tilbake.

Ikke vet jeg... jeg forholder meg til følelsesmennesker fakta rundt de mellommenneskelige relasjoner.

Men altså hvem, har hatt makt over deg? hvem er du fri fra?

Siden du har glemt spørsmålet.

Hei!

Du stilte meg motspørsmål, som jeg svarte på, som min mann sier er et menipulativt trekk..

Ikke vet jeg... jeg forholder meg til følelsesmennesker fakta rundt de mellommenneskelige relasjoner.

Jeg har jo svart på det... Jeg fortalte jo at det var mln far..?

Hei!

Du må ikke plutselig stille ett sånt spørsmål i denne tråden når det tilhører en annen tråd. Det blir ikke enkelt å følge med på hva du etterspør når du gjør det. Jeg forsto heller ikke hva du mente og lette opp og ned i tråden for se hva du hadde spurt hww om.

Jeg har jo svart på det... Jeg fortalte jo at det var mln far..?

Hei!

:-)

Korrekt

Beklager, du svarte :-)

Beklager, godt er det å vite at du ikke er manipulativ, de der manipulative, er spøkelser ved høylys dag, plutselig er de der, og min mann sier han visste det straks, jeg vet det aldri ikke uten hans opplysning.

Ikke rart jeg leste en gang at mennesker med asperger kunne bli paranoide :lol:

Jeg tenker hvis man glemmer interessen og begynner å fundere på de mellommenneskeliuge relasjoner.

Jo mindre man tenker på dem, og jo mindre man bytter klær jo bedre får man det.

Det siste er et dårlig sjakktrekk, men ingen har sagt til meg/forklart merg nlyaktig hvor ofte en ullkeskjorte bør skiftes.

Siden jeg ikke spiser kjøtt (en yogamann forklarte meg) derfor svetter jeg ikke stinkelukt, trenger ikke deodorant jeg, men prøver å huslke på det, bruker sterial et eller annet "for men", den er fin, men jeg trenger det ikke, men tenker det hører med, du vet til stellemanualen.

Imidlertid har ingen lagd noen for meg, jeg har lagd og uten særlig konkret kunnskap for barna, men da jeg mislier mange \ganger mer enn å mislike å bytte klær, så skifter jeg helst ikke klær, men undertøy, det er jeg svært nøye med, jeg har BH `er og jeg vasker dem i vaskepose nølyaktig slik de skal og jeg skifter alt undertøy hver dag. Men utenpå klærne syns jeg er unødvendig, jeg liker at5 klæren er de samme hver dag.

Hei!

Korrekt

Beklager, du svarte :-)

Beklager, godt er det å vite at du ikke er manipulativ, de der manipulative, er spøkelser ved høylys dag, plutselig er de der, og min mann sier han visste det straks, jeg vet det aldri ikke uten hans opplysning.

Ikke rart jeg leste en gang at mennesker med asperger kunne bli paranoide :lol:

Jeg tenker hvis man glemmer interessen og begynner å fundere på de mellommenneskeliuge relasjoner.

Jo mindre man tenker på dem, og jo mindre man bytter klær jo bedre får man det.

Det siste er et dårlig sjakktrekk, men ingen har sagt til meg/forklart merg nlyaktig hvor ofte en ullkeskjorte bør skiftes.

Siden jeg ikke spiser kjøtt (en yogamann forklarte meg) derfor svetter jeg ikke stinkelukt, trenger ikke deodorant jeg, men prøver å huslke på det, bruker sterial et eller annet "for men", den er fin, men jeg trenger det ikke, men tenker det hører med, du vet til stellemanualen.

Imidlertid har ingen lagd noen for meg, jeg har lagd og uten særlig konkret kunnskap for barna, men da jeg mislier mange \ganger mer enn å mislike å bytte klær, så skifter jeg helst ikke klær, men undertøy, det er jeg svært nøye med, jeg har BH `er og jeg vasker dem i vaskepose nølyaktig slik de skal og jeg skifter alt undertøy hver dag. Men utenpå klærne syns jeg er unødvendig, jeg liker at5 klæren er de samme hver dag.

:)

Nå skal jeg legge meg.

God natt, Madelenemie :)

Hei!

HWW svarte til meg med en humoristisk geip, noe jeg bare flirte av - det svaret var ikke til deg. Derimot var du direkte ufin i ditt svar til henne (det er henne, sant? ikke ham?) synes jeg.

Annonse

HWW svarte til meg med en humoristisk geip, noe jeg bare flirte av - det svaret var ikke til deg. Derimot var du direkte ufin i ditt svar til henne (det er henne, sant? ikke ham?) synes jeg.

Nå har jo Madelenemie og hww ryddet opp seg i mellom, så da kan du vel kanskje la saken ligge. Eller?

Anonymous poster hash: 2508d...5c9

Hei!

Jeg kjører ikke i 130 km/h når jeg slipper rattet:-)

Det gjør jeg når asfaltknusere brøler inn i øret mitt når jeg stopper for fotgjengere i sentrum.

130 km/h og opp... er for oss med kjøreglede og kjøreferdigheter. (stort sett, unntak fins)'

De farligste trafikantene jeg vet, er de som vegrer seg og lager kork og kaos for meg og mange.

Det er viktig med trafikkflyt, kjøring er for meg mye mekanikk, energi og systemer, det skal flyte og ikke hakke og lage kork. Trafikksinker , er trafikk kork.

Etter 70 år, bør man rett og slett bestå en hurtighetstest klarer man ikke det, bør man ikke få beholde sertifikatet, trafikken når den flyter og alle er opptatt av avpasning av fart, høflighet, fartstilpasning i svinger m.m. er interessant, jeg gjør mange gode fysikkerfaringer nettopp i trafikken,

Jeg hører til og med motorduren og hører som om jeg er inni stempelet akkurat hvordan det hele virker, gass og brems, stempel og tenning, det er mer en del av meg enn de mellommenneskelige rellasjoner, faktisk er det langt lettere å forstå.

Jeg får så lyst til å politianmelde deg når jeg leser den sjokkerende holdningen din til fart. Du er så ansvarsløs og gir katten i hvem du kan skade. Ta med deg fartsgleden din på bane og ras fra dg der! Køreferigheter, du liksom. Du har ikke mye køreferigheter når du totalt mangler vurderingsevne. Om jeg sender det du skriver her til politet, håper jeg de tar fra deg lappen. For du er ikke skikket til å sitte bak et ratt.

Og ja, jeg vet hvordan jeg skal finne navnet ditt.

Jeg synes det er skremmende å tenke på at flere fartselskere i denne tråden er mennesker som må ha råd om de enkleste ting, og som til tider knapt kan ta en selvstendig avgjørelse. Disse risikerer jeg altså å møte i fri dressur ute på motorveien og på andre veier rundt omkring. Hvorfor fungerer de så utrolig mye bedre når det gjelder å gjøre valg og vurderinger på veien? Det rimer ikke. Jeg klarer ikke helt å tro på det.

Jeg synes det er skremmende å tenke på at flere fartselskere i denne tråden er mennesker som må ha råd om de enkleste ting, og som til tider knapt kan ta en selvstendig avgjørelse. Disse risikerer jeg altså å møte i fri dressur ute på motorveien og på andre veier rundt omkring. Hvorfor fungerer de så utrolig mye bedre når det gjelder å gjøre valg og vurderinger på veien? Det rimer ikke. Jeg klarer ikke helt å tro på det.

Jeg deler tankene dine. I trafikken må vi ta valg hele tiden, og avgjørelsene må gjøres raskt.

Jeg får så lyst til å politianmelde deg når jeg leser den sjokkerende holdningen din til fart. Du er så ansvarsløs og gir katten i hvem du kan skade. Ta med deg fartsgleden din på bane og ras fra dg der! Køreferigheter, du liksom. Du har ikke mye køreferigheter når du totalt mangler vurderingsevne. Om jeg sender det du skriver her til politet, håper jeg de tar fra deg lappen. For du er ikke skikket til å sitte bak et ratt.

Og ja, jeg vet hvordan jeg skal finne navnet ditt.

Hei

Gjør heller noe med temperamentet ditt, og din gjennomgående mangel,på selvkontroll, det er sånt som er trafikkfarlig.

Jeg skal ikke anmelde deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...