Gå til innhold

Gud er sint på Norge!

Anbefalte innlegg

Det er lov å ha to eller flere tanker i hodet på en gang.  Jeg er enig i at disse ekstremreligiøse typene ikke er noe stort problem, men nå var det de som var tema i denne tråden.

Det er ingen som har gitt noen leger adgang til å nekte kvinner å benytte seg av sin rett til abort.

Hei!

Jeg er kjent for å ha en tanke i hodet av gangen.

Men jeg syns selv jeg har flere tanker i hodet ofte. Feks ting jeg må huske, samtidig med et problem jeg tenker mye på.

Jeg syns det var relevant i tråden da:-)

Og jeg syns absolutt reservasjonsretten er å nekte kvinner sine lovpålagte rettigheter.

En rekke kvinner blir på den måten overtalt til å bære frem et barn de ikke klarer å ta seg av.

Eller blir så usikre i møte med en slik lege at de ikke klarer handle prinsippfast og i tråd med sine lovpålagte rettigheter, reservasjonsretten gir forskjellsbehandling, lovregulert og tillatt!

Fortsetter under...

http://www.dt.no/nyheter/er-gud-sint-pa-norge-1.8269884

Var det slik at det nå er fastslått at sterkt religiøse har noe mindre håndbagasje enn andre?

Hvis brannene kom på grunn av Guds vrede over motstanden mot regjeringens forslag om reservasjonsretten mot å henvise kvinner til abort, hadde nok eventuell(e) ulykke® rammet helt andre steder. Ellers synes jeg utsagnet ditt ut fra kun basert Hanvolds utsagn er nokså tåpelig. Det er like tåpelig som om du ble kritisert for et utsagn til Nord-Koreas fanatiske ateistregime.

Anonymous poster hash: c96aa...bb6

Pussig tankegang forøvrig, dog ikke ny. det var vel en Haldensprest som mente at Utøya var guds respons på .. vårt syn om homofili eller noe slikt. Og flere mente jo at tsunamien i Thailand var noe tilsvarende.

Ekstremfolk finnes overalt, jeg tviler sterkt på at dette er gjengs oppfatning blandt kristne i Norge.

Den prestefyren ble feilsitert. Og det ble ikke noe bedre av at toppene i Krf gjentok forvrengningen av utsagnet fra fylkesmøtet i Krf. Det denne fyren virkelig sa, var at vi i lang tid har hatt velsignelse og beskyttelse av Norge har hatt kristen kultur i Norge. Og videre at der denne kulturen blir borte, forsvinner også beskyttelsen fra Gud. Dagen før massakren på Utøya diskuterte de Midt-østenkonflikten og tok et klart parti mot jødenes eksistensmuligheter i Israel, altså helt motsatt av bibelske løfter til jødene.

Et pussig mønster finnes her. Andre personlige katastofer har også rammet mange folk som har stått i spissen mot jødisk ekstistensmuligheter i Israel. F.eks. politikeren J. Holst fikk hjerneslag og døde etter såkalt fredsprosess med Israel. Ariel Sharon havnet i koma etter å ha gitt bort Gazastripen til palistinaarabere. Og Sharons samtlige 14 nære medarbeidere ble hardt rammet rammet av grusomme hendelser. Tilfeldig?

Hvis brannene kom på grunn av Guds vrede over motstanden mot regjeringens forslag om reservasjonsretten mot å henvise kvinner til abort, hadde nok eventuell(e) ulykke® rammet helt andre steder. Ellers synes jeg utsagnet ditt ut fra kun basert Hanvolds utsagn er nokså tåpelig. Det er like tåpelig som om du ble kritisert for et utsagn til Nord-Koreas fanatiske ateistregime.

Dette sier ganske mye om ekstrem-religiøse som Hanvold, og hva slags total mangel på tankevirksomhet disse har. Nå har den feige rotta slettet alle sine innlegg på Facebook, men det var ganske ille å se hva slags sludder hans hjernevaskede tilhengere klarte å lire av seg.

Fortsatt ligger det igjen noen innlegg fra menigheten, det går hovedsaklig i svada om Israel, homofili, synd, endetiden, og den hedeske venstresiden ispedd lettere bibelsitater.

• Jeg er skjønt enig. Jeg tror dommen mot Norge har begynt.
  • Jo mer mennesker kritiserer deg broder jo høyere respekt får jeg for din djervhet, ditt mot og din vilje til å tale sannhet i tid som denne.  Vi står med deg broder! Fordi du er dyrebar i mine øyne, aktet høyt og elsket av meg, gir jeg mennesker i ditt sted, folkeslag til vederlag for ditt liv. Jesaja 43 v 4
  • Takk for at du er frimodig Jan, og det fantastisk arbeidet du gjør for å bringe Guds Vellsignesle tilbake til Norge, kampen for det ufødte liv og støtten til Israel.
  • Jeg sitter her i dag og gråter i den hellige ånd over tilstandene i norge.
  • Om ikke Hanvold og andre nordmenn støtter Israel kunne vi ha mistet Guds Vellsignelse. Dette er alvorlig.
  • er Gud sint på Norge: uten tvil: Norge har rørt ved Guds Øyensten, Øyenstenen, Israel, til påminnelse!
  • Det virkelig inspirerer den norske venstresiden. Dette støtter de, og de er så stolte alle sammen. Full barnehagedekning i "Palestina," som også SV også vil ha +SFO. Og nå skal de ta foreldreretten fra kristne, så de ikke slipper unna klørne deres.
  • Ellers er dnk opptatt å kunne vie homofile, som høres ut som dagsorden i Sodoma & Gomorra, på en vanlig dag eller enden på Romerriket.

http://www.youtube.com/watch?v=6RT6rL2UroE
Endret av slabbedask

Den prestefyren ble feilsitert. Og det ble ikke noe bedre av at toppene i Krf gjentok forvrengningen av utsagnet fra fylkesmøtet i Krf. Det denne fyren virkelig sa, var at vi i lang tid har hatt velsignelse og beskyttelse av Norge har hatt kristen kultur i Norge. Og videre at der denne kulturen blir borte, forsvinner også beskyttelsen fra Gud. Dagen før massakren på Utøya diskuterte de Midt-østenkonflikten og tok et klart parti mot jødenes eksistensmuligheter i Israel, altså helt motsatt av bibelske løfter til jødene.

Et pussig mønster finnes her. Andre personlige katastofer har også rammet mange folk som har stått i spissen mot jødisk ekstistensmuligheter i Israel. F.eks. politikeren J. Holst fikk hjerneslag og døde etter såkalt fredsprosess med Israel. Ariel Sharon havnet i koma etter å ha gitt bort Gazastripen til palistinaarabere. Og Sharons samtlige 14 nære medarbeidere ble hardt rammet rammet av grusomme hendelser. Tilfeldig?

Så lenge du fortsetter å poste som en annonym rotte er det bare mulig å konkludere med at du troller.

Endret av slabbedask

Så lenge du fortsetter å poste som en annonym rotte er det bare mulig å konkludere med at du troller.

Nicket ditt er veldig kledelig! :P Ellers er det påfallende likhet på argumenter/uttrykksformer mellom deg og trollet med trebokstavsnick som webmaster ikke vil ha her! :lol:

Annonse

Nicket ditt er veldig kledelig! :P Ellers er det påfallende likhet på argumenter/uttrykksformer mellom deg og trollet med trebokstavsnick som webmaster ikke vil ha her! :lol:

Du er ganske "morsom", og må tydeligvis være relativt ny her.

frug5h.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...