Gå til innhold

Ved Gardermoen - billig overnatting

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et billig overnattingssted mindre enn 20-30 minutters kjøring fra Gardermoen, helst ikke nordover? Trenger ikke være fint og flott, men vi trenger 5 senger og frokost.

Kommer seint om kvelden og skal dra tidlig om morgenen, så masse ekstra luksusgreier er ikke nødvendig.

Har sjekket på hotels.com og på finn, og det ser ut til at vi MÅ ha 2 hotellrom når vi er fem, og da raser prisen oppover... Hadde ikke tenkt å legge noe særlig med penger i dette.

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396861-ved-gardermoen-billig-overnatting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (På 31.1.2014 den 10.12):

Noen som vet om et billig overnattingssted mindre enn 20-30 minutters kjøring fra Gardermoen, helst ikke nordover? Trenger ikke være fint og flott, men vi trenger 5 senger og frokost.

Kommer seint om kvelden og skal dra tidlig om morgenen, så masse ekstra luksusgreier er ikke nødvendig.

Har sjekket på hotels.com og på finn, og det ser ut til at vi MÅ ha 2 hotellrom når vi er fem, og da raser prisen oppover... Hadde ikke tenkt å legge noe særlig med penger i dette.

Noen tips?

Gardermoen airport hotel

Anonymous poster hash: 57dab...a47

Takk begge to. Det ser ikke ut til at vi får noe overnatting som er blligere enn ca 1200 kr når vi er fem stykker. Det burde jo finnes noe som er mye enklere enn hotellnivå... Det som du hvv viste tll var jo enklere, men det blir likevel dyrt når en er flere enn 3-4.

påskelilje skrev (På 1.2.2014 den 7.20):

Takk begge to. Det ser ikke ut til at vi får noe overnatting som er blligere enn ca 1200 kr når vi er fem stykker. Det burde jo finnes noe som er mye enklere enn hotellnivå... Det som du hvv viste tll var jo enklere, men det blir likevel dyrt når en er flere enn 3-4.

Det er vel rundt 1000,- for to stk på hotell... Og dere er 5, så etter min mening er det ikke dyrt.

Men jeg skal ikke påstå noe.

Det hww linket til er jo enklere enn hotellstandard da. Og 1200/5 pers er vel ikke så ille? Det er 240kr per pers det. Tviler på jeg hadde funnet overnatting for min famili til kr 480 ;) Det koster jo å ha en stor familie.

Sjekket Bogstad camping, bare fordi jeg vet den er vinteråpen. Men for langt unna for dere. Der koster hytte nå 935 og da må du vaske ut selv. Da hadde jeg heller tatt det til 1200.

Men kanskje finnes det enklere campingplasser på Romerike? Eller privat innlosjering?

Annonse

påskelilje skrev (På 1.2.2014 den 7.20):

1200,- for 5 stykker er jo råbillig! 

påskelilje skrev (På 31.1.2014 den 10.12):

Noen tips?

Hersjøen camping har noen enkle campinghytter, prisen kjenner jeg ikke til og heller ikke komforten, men du får neppe servert frokost.

Takk for svar alle sammen. Jeg så for meg at det var mulig å finne noe til under tusenlappen når en bare trengte en seng og ikke særlig mer. Den campingplassen er visst ikke åpen om vinteren.

Det blir nok det som hww linket til. Takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...