Gå til innhold

Teit sagt, eller?

Anbefalte innlegg

Må bare høre om det bare er jeg som reagerer på slikt...jeg så et bilde på facebook i dag. En far hadde lagt ut bilde av en liten bursdagskake med lys rundt som han serverte på sengen til datteren sin som fyller 13.

En godt voksen dame kommenterer under bildet: "Hehe, ovenfra så ser det bildet  ut som en.... ;-) "

Joda, det var en sprekk i kaken og hvis en bruker litt fantasi så kan man jo få det til at det ligner på en... . Men jeg synes bare det var en så harry og unødvedig kommentar, og da selvfølgelig spesielt siden det var bilde av kaken til 13-åringen som også får bildet på siden sin.

Jeg er i tjueårene, ikke en gammel, prippen dame ;-) Er jeg helt teit som reagerer? hva synes dere?

Anonymous poster hash: 77761...a02
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396869-teit-sagt-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...