Gå til innhold

Hvor mange venner har du?

19 stemmer

1. 1. Hvor mange venner har du?

• 0
      6
    • 1
      3
    • 2
      1
    • 3-5
      4
    • 6-10
      1
    • 10+
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel opp til deg selv å definere?

Ja, det er vel det. Tenkte kanskje hvor ofte man møtes og har kontakt har noe å si, men enkelte venner føles jo som nære selv om man kanskje ikke snakker med dem mer enn en gang i året og treffes enda sjeldnere. Jeg har et par sånne.

Jeg har ikke mange nære venner. En håndfull kanskje, og veldig mange bekjente.

Annonse

Jeg har vel tre/fire veldig nære venninner, som jeg kan snakke om nesten alt med. Er veldig glad i dem alle fire. Den ene ser jeg nok bare et par ganger i året, en av dem kanskje annenhver måned. De to andre ser jeg noen ganger i måneden.

Jeg har mange jeg kaller for venner, som av og til er hos meg eller jeg hos dem. Vi trives sammen, men er kanskje ikke så fortrolige som de første jeg nevnte. Vanskelig å si hvor mange... 20-30 stk?

Med bekjente mener jeg naboer, kollegaer, foreldre til barnas venner osv , som jeg fint kan snakke med eller tilbringe litt tid sammen med, uten at vi blir særlig kjent på innsiden.

Jeg har ikke behov for å ha så mange, vil heller ta godt vare på de jeg har, har allerede nok med det. Treffer så mye folk gjennom jobben også at det sosiale behovet blir mer enn nok dekket.

Sønnen min har utrolig mange venner og er totalt avhengig av å både ha så mange og å være sammen med de til en hver tid. Skjønner ikke at han orker. Han har alltid vært slik.

Jeg har mange nære venninner, men kanskje ingen som er den ubetingede bestevenninnen jeg deler alt med.

Tror jeg har minst 10 venninner som er såpass nære at jeg føler jeg kunne ringe dem omtrent når som helst og be om hjelp eller en prat, og de meg også.

Jeg har mange bekjente.

Har noen venner, kanskje 5-10.

Ingen bestevenner.

Har ikke så lett for å slippe folk for nærme innpå meg, vil ha litt avstand.

Orker ikke henge i telefonen i tide og utide. Er derfor ikke flink til å holde på dem som prøver å bli min GODE venn.

De få vennene jeg har går jeg ut og spiser med et par ganger i året, på en konsert e.l. Trives best i hjemmet med familien min.

Tror mange tror jeg er mer sosial enn jeg faktisk er.

Anonymous poster hash: 027ca...248

Annonse

Ja, det er vel det. Tenkte kanskje hvor ofte man møtes og har kontakt har noe å si, men enkelte venner føles jo som nære selv om man kanskje ikke snakker med dem mer enn en gang i året og treffes enda sjeldnere. Jeg har et par sånne.

Jeg har ikke mange nære venner. En håndfull kanskje, og veldig mange bekjente.

For meg er nære venner de jeg kan dele det meste med. Det er ikke mange sånne. Ei eller to av de treffer jeg jevnlig, andre snakker jeg mest med på tlf fordi de bor langt unna.

Har som deg mange bekjente og ganske nære venner. Er mange jeg trives sammen med, i tilmålt mengde tid.  B)

Har som deg mange bekjente og ganske nære venner. Er mange jeg trives sammen med, i tilmålt mengde tid.  B)

Godt poeng. :) Noen er det greit å være i samme rom som i et par timer, andre blir man aldri ferdig med. Min beste venninne (vi har vært venner i over 30 år) og jeg kan sitte i timesvis og må bryte opp fordi klokka er mange, ikke fordi vi er ferdige med å prate for det blir vi aldri, men fordi vi er svimeslåtte av trøtthet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...