Gå til innhold

Tenåringer. .

Anbefalte innlegg

Min gutt er 13 år og merker at han har blitt tenåring. Og det er ok det. Er jo en fase i livet det.

En kompis til sønnen min er ikke som de andre i gjengen. Han får ikke lov til å gjøre ting. F eks så skulle gjengen se en film med aldersgrense som var 11. Da var guttene 10,5 år. Men den gutten fikk ikke lov å se. Og i dag var de 3 stk hjemme hos han å spilte FIFA. Og når gutter spiller fotball spill så blir det litt bråk. Men da fikk de beskjed om å gå ut.

Jeg mener ikke at dem skal få fri utfoldelse men de må jo få være tenåring og more seg litt.

Hvordan er din tenåring?

Anonymous poster hash: d5395...476

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396881-ten%C3%A5ringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jente på 13 og gutt på 15 og de er snille og greie begge to. :) Vi har vært strenge på aldersgrenser på filmer vi har ansett som skumle, men ellers har de nok ett filmer litt før de egentlig er gamle nok - dog uskyldige saker.

At det blir litt hoing og styr når 4 guttunger spiller FIFA skjønner jeg, men kanskje hadde foreldrene sagt fra flere ganger at de måtte roe seg ned, men at de ikke klarte å styre seg?  Dersom Xboxen står i et fellesareale så skjønner jeg at foreldrene ikke orket høre på det så lenge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396881-ten%C3%A5ringer/#findComment-3524303
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...