Gå til innhold

Brent barn skyr ilden, jeg er litt bekymret...

Anbefalte innlegg

Har for noen mnd siden kjøpt leilighet og flyttet sammen med min nye kjæreste, sammen med oss bor også min ene datter på 20.

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har ikke hatt det så godt på mange år.

Nå har jeg funnet han jeg vil dele resten av livet mitt med!

Han er snill og omsorgsfull, de 3 voksne barna mine liker han også veldig godt.

Det er så godt å møte et slikt menneske, når du egentlig har gitt opp håpet på å finne en som får deg til å føle det jeg føler for han.

Hadde mange turbulente år med faren til barna mine, turbulent på den måten at han var alt for glad i damer...

Før vi fikk de yngste jentene, hadde han et forhold bak ryggen min et år, det endte med at han flyttet til henne.

Men vi ble sammen igjen, og et år etter kom tvillingjentene våre.

Den samme kvelden var han ute med venner for å feire, og endte opp hos henne den natten..

Hun slapp han inn, men sier ikke noe skjedde.

Det var forøvrig hun selv som fortalte meg dette.

Det var noen ganger han kontaktet henne etter dette også, men jeg gjorde det ikke slutt.

Var sliten etter tvillingsvangerskap og hadde nok en liten depresjon. dette er nå nesten 20 år siden...

For 5 år siden forelsket han seg og flyttet fra meg og jentene, og det har vært slutt mellom oss siden.

Jeg fikk meg kjæreste ganske fort, vi flyttet sammen, men vi var jo fra hver vår planet så det funket ikke.

Jeg har kommet over depresjon og vonde minner fra disse årene. Trodde jeg.......

Etter et år som singel, noe jeg hadde tenkt å fortsette med, svarte jeg ja til å ta en kopp kaffe med han jeg bor med nå.

Jeg har alltid visst hvem han er, men trodde for all del ikke at han likte meg.

Jeg har vært så takknemlig og lykkelig den siste tiden, så godt å endelig finne den rette!

Så gikk jeg inn på loggen på pc, rett og slett for å finne igjen en matblogg jeg ikke husket navnet på.

Jeg fant igjen den....

Men så også at han har tittet på profilbiler av 3 stk meget attraktive kvinner som bor her i byen, ikke bare en gang, han er innom dem jevnlig.

Han er ikke venn med dem på Facebook heller...

Nå kjenner jeg angsten knyter seg i magen...

Føler at verden ble snudd på hodet! Har ikke lyst til å ta det opp heller...angsten min for at han vil være med noen andre enn meg...

Gamle mørke tanker blusser opp igjen, nei dette var ubehagelig...

Det jeg gjorde i dag tidlig, var selvfølgelig å sjekke loggen, å jo da, han hade besøkt hun ene igjen, og tittet på mange blider av henne...

Uff, skulle ønske jeg ikke hadde sett det jeg har sett. 

Jeg sliter mer enn jeg trodde, jeg vil stole på han!!

Men nå er jeg bare utrygg og livredd...

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Og ikke hva slags råd jeg ev kan komme med. Jeg forstår din engstelse. Internett byr på så mange muligheter. Det er lett å bli revet med. Titting på bilder slik et jo selvsagt veldig uskyldig. Men jeg forstår godt at det trigger engstelse hos deg fordi du har de erfaringene du har.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Og ikke hva slags råd jeg ev kan komme med. Jeg forstår din engstelse. Internett byr på så mange muligheter. Det er lett å bli revet med. Titting på bilder slik et jo selvsagt veldig uskyldig. Men jeg forstår godt at det trigger engstelse hos deg fordi du har de erfaringene du har.

Takk for omtanken! :) Du har jo helt rett....det er jo uskyldig å titte på bilder. Og jeg tror jeg ble en smule paranoid. UFF

Jeg ble bare sååå engstelig. Mye vondt fra før i tiden som plutselig dukket opp.

Jeg er jo så utrolig glad i han! :)

Jeg skal prøve å fokusere på at det er meg han kysser god natt hver kveld, og ikke noen andre.

Takk for omtanken! :) Du har jo helt rett....det er jo uskyldig å titte på bilder. Og jeg tror jeg ble en smule paranoid. UFF

Jeg ble bare sååå engstelig. Mye vondt fra før i tiden som plutselig dukket opp.

Jeg er jo så utrolig glad i han! :)

Jeg skal prøve å fokusere på at det er meg han kysser god natt hver kveld, og ikke noen andre.

Bra fokus! Og herlig å ha en som kysser deg god natt hver natt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...