Gå til innhold

Islam - bedre enn sitt rykte?

Anbefalte innlegg

Muslimene annerkjenner ikke at Jesus døde for våre synder. Derfor skal de møte evig fortapelse. Når muslimene stener Amina Lawal til døde i Nigeria, må vi likevel innrømme at vi har mer til felles med muhammedanerne enn hva vi tidligere har vært villige til å innrømme.

Som kristne må vi være villige til å godta at det finnes mennesker som ikke tror på Israels gud. Det er ikke opp til oss å dømme, den retten har Gud alene.

Spesielt når vi ser hvilken intoleranse som strømmer mot kristne over hele verden, er det viktig at vi går foran med et lysende eksempel. Kristne må vise en ydmykhet og toleranse, selv om vi stort sett får tilbake arroganse og hovmod fra ateister, muslimer og andre som ikke bøyer seg for Jesus. Derfor er det på tide at vi strekker ut en hånd mot muslimske miljøer, og hvem vet, kanskje har vi noe å lære av dem også?

Selv om muslimene ikke har innsett at Bibelen er mye mer vitenskapelig og historisk enn Koranen, så anstrenger muslimene seg i det minste for å følge bibelske tradisjoner. Spesielt gjelder dette der hvor man har innført de såkalte "sharia-lovene". I likhet med ekte kristne er muslimene bekymret for utroskap, onani og skilsmisse. Det er heller ingen tvil om at Gud blir skikkelig sint når folk bryter ut i umoral, uansett om en er muslim eller kristen. Gud elsker oss nemlig så mye at han er nødt å straffe oss når vi ikke følger den planen som Han har for våre liv.

http://tinyurl.com/pgl8ter

Anonymous poster hash: ef6c4...408
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/396909-islam-bedre-enn-sitt-rykte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt. Hvilket rykte er det som muslimer har, og hvorfor mener du at de er bedre enn ryktet.

Hvordan har det gått med kristen befolkning i land der muslimer er i overtall forresten?

Mener du dette er noe vi bør unngå ?

Anonymous poster hash: e3833...bea

Jeg skjønner ikke helt. Hvilket rykte er det som muslimer har, og hvorfor mener du at de er bedre enn ryktet.

Hvordan har det gått med kristen befolkning i land der muslimer er i overtall forresten?

Mener du dette er noe vi bør unngå ?

Klikk linken.

1. Når muslimene stener Amina Lawal til døde i Nigeria, må vi likevel innrømme at vi har mer til felles med muhammedanerne enn hva vi tidligere har vært villige til å innrømme.

2.

http://tinyurl.com/pgl8ter

1. Det norske Hedningessamfunnets medlemmer og dets klakører fornekter seg aldri, ei heller å spille idioter samtidig som de håner kristne og kristen tro. Tråden forteller mer enn nok om TS sitt egentlige livssyn, hvilket gjennom historien har forårsaket langt flere døde enn noen annen religion, f.eks. gjennom kommunisme.

2. En nettside som sikkert er grei intern humor for medlemmer i Det Norske Hedningesamfunnet og lignende sekter. Nettsideier Einar Irjan Ananiassen fra Bergen tør ikke håne islam, for i motsatt fall blir nok livet veldig utrygt og får kanskje voldelig slutt. Fyren er visst kommunikasjonsrådgiver! Det passer jo fint for en som håner andre offentlig så intenst!

Anonymous poster hash: 7d8d5...12d

Oja skulle dette være humor jeg skjønnte ingenting jeg XD Lurer foresten på hva som skjer hvis jeg legger inn Muhammedkarikatur i denne tråden. Blir den slettet? Blir det opprør blant alle muslimer i verden og ambasader blir stormet og folk drept? Hva hvis jeg legger inn en karikatur av Jesus? Den blir nok ikke fjernet, ingen ambassader blir stormet, ingen blir drept som følge av det. Rar verden vi lever i.

Annonse

1. Det norske Hedningessamfunnets medlemmer og dets klakører fornekter seg aldri, ei heller å spille idioter samtidig som de håner kristne og kristen tro. Tråden forteller mer enn nok om TS sitt egentlige livssyn, hvilket gjennom historien har forårsaket langt flere døde enn noen annen religion, f.eks. gjennom kommunisme.

2. En nettside som sikkert er grei intern humor for medlemmer i Det Norske Hedningesamfunnet og lignende sekter. Nettsideier Einar Irjan Ananiassen fra Bergen tør ikke håne islam, for i motsatt fall blir nok livet veldig utrygt og får kanskje voldelig slutt. Fyren er visst kommunikasjonsrådgiver! Det passer jo fint for en som håner andre offentlig så intenst!

Her bekrefter du to ting - at du ikke forstod noen ting av teksten, og at dere kristne ikke har humor. Takk for det.

Oja skulle dette være humor jeg skjønnte ingenting jeg

Ikke første gang folk går på limpinnen:

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/382372-kristne-ektepar-gir-opp-sex/

Kristen-Norge er i opprør mot den nye ekteskapsloven, nå som den siste spikeren hamres inn i kisten til det monogame, heterofile samlivet. I 1000 år har ekteskapets trygge rammer vært det eneste akseptable, og nå har sosialistene og sosialdemokratene ødelagt alt.

De homofile kan nå både gifte seg og adoptere barn. Dermed er det meningsløst for heterofile å ha sex med ektefellene sine.

Familien Monsen har lagt seksuallivet på hyllen i protest mot den nye ekteskapsloven. De velger nå å heller fokusere på brettspill og bibelstudier.

- Jeg ser ikke lengre poenget med å ha sex med min kone, forteller Nils Kurt Monsen. 

Når muslimene stener Amina Lawal til døde i Nigeria, må vi likevel innrømme at vi har mer til felles med muhammedanerne enn hva vi tidligere har vært villige til å innrømme.

Her bekrefter du to ting - at du ikke forstod noen ting av teksten, og at dere kristne ikke har humor. Takk for det.

Jeg deler ikke "humor" som går ut på fryd over at mennesker pines til døde for sin tro. Slik "humor" kan du heller dele med idiotene i Hedningesamfunnet.

Jeg deler ikke "humor" som går ut på fryd over at mennesker pines til døde for sin tro. Slik "humor" kan du heller dele med idiotene i Hedningesamfunnet.

Av en eller annen grunn liker du ikke Hedningesamfunnet. Forstå det den som kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...