Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er 25 år, og har tre barn. Da jeg fikk mitt første barn i alderenav 16 år fikk jeg ikke tilbud om noe prevansjon dette førte til at jeg 10 mnd senere ble gravid igjen, jeg tok da abort og samtidig satt jeg inn hormon spiralen. Dette var en stor fiasko, så i samråd med legen min fant vi ut at vi bare skulle ta den ut igjen, og jeg startet på p-piller. Senere ble jeg gravid med bruk av p-piller. Og jeg byttet til mini-piller, men ble også da gravid. Dette barne er nå 1 1/2 år og jeg har siden fødselen gått på depo-provera. For 4 mnd. siden sluttet jeg fordi jeg ble redd siden jeg aldri fikk mensen igjen. Men nå lurer jeg på om noe er svært gale, for enda er den ikke kommet igjen. Det har jo nå godt 1 1/2 år siden jeg fødte, skal ikke mensen snart komme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39694-depo-provera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke mensen før etter 1,5 år etter å ha sluttet med p-sprøyten.

Bare deilig å slippe, spør du meg.

Så fort gravid som du blir, ville jeg fortsatt med sprøyta for å unngå flere aborter. Merk: Ingen moralpreken, men jeg er totalt imot abort!

Bruk prevensjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39694-depo-provera/#findComment-149768
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...