Gå til innhold

Hadde du borret i tennene til familiemedlemmer for å spare penger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri i verden om jeg hadde boret barnas tenner selv! Det er jo galskap! Fatter ikke at dette kan være et lovlig produkt å selge. Det er jo så mye komplisert i munnen, og jeg ville vært livredd for å treffe noen nerver eller for å gjøre noe feil. Selv om en tok på litt lidokain utenpå (var det ikke det helt først?), så er jo ikke det nok til å bedøve hele tanna - det gjøres jo med sprøyte hos tannlegen. Jeg ville heller ikke vært sikker på at jeg hadde fått bort alt. Dersom en plomberer uten å ha fått bort all karies, kan jo hullet fortsette under plomben.

Nei fysj! Aldri i livet!

Fant dette "THE FINAL WORD? (updated October 28, 2013) The DentiDrill isn’t real. It’s a hoax. The Dutch dental insurance company responsible for the publicity stunt probably didn’t realize that it would just make their business model seem like a joke as well."

Det første jeg tenkte når jeg så reklamen var at den så ut som en parodi fra gullfisken eller lignende, så jeg googlet dentidrill hoax. Håper jo erklæringen over stemmer :-)

Annonse

Det er forsikringsreklame, ja:

http://dentistry4children.wordpress.com/tag/dentidrill/

Minner meg om Forbrukerrådets markedsføring av "Lurium X". Men den gangen var det verken video- eller internettreklame.

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...