Gå til innhold

uregelmessig blødning, lettere smerter i magen, influensalignende smerter i kroppen, hodepine og svimmelhet

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hos min fastlege på GU. Jeg har slitt med veldig uregelmessig blødninger siste tre mnd. De siste ukene har jeg hatt en uke blødning, en uke opphold og en uke blødning... Jeg er sterilisert og bruker derfor ingen prevensjon. Legen tok ingen prøver da jeg var på GU, han kikket litt og kjente på livmorhalsen. Jeg sa til han at jeg var veldig bekymret for så uregelmessig blødning er ikke normalt i min alder (36). Jeg sa til han at jeg har lest en del på nett og med de symptomer jeg har kan dette like godt være kreft som noe annet. Da svarte hsn meg at det kunne han ikke si seg uenig i. Han skulle sende henvisning til gyn pol samme dag med høy prioritet slik at jeg fikk time raskest mulig. Jeg snakket med sykehuset på fredag og fikk vite at jeg ikke får time før 15 mai. Synes det er veldig lenge å vente altså. Kan f eks følelsesmessig påkjenninger gjøre at man får så uregelmessig blødninger og blir så dårlig form?

Fortsetter under...

15. mai?! Har du ikke mulighet til å ta kontakt med en privat gynekolog som kan ta prøver? Dette er jo helt vanvittig. Kanskje jobben din har en helseforsikring eller noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...