inkeink Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hvert år etter at jeg seponerte cipralex i 2006 har jeg hatt en periode på 8 -10 uker hvert år hvor jeg har vært svært dårlig. Jeg fikk min første depresjon med svimmelhet som abstinens da jeg sluttet på cipralex. Begynte da på xanor og zyprexa. Var svært syk. Og hadde ett opphold på dps på tre fire uker. Ett halvt år etter kom en ny depresjon med svimmelhet som varte i tre mnd. (Som jeg har fortalt før brukte jeg 5-10 mg valium daglig i mange år før jeg prøvde ssri. ) Under denne depresjonen begynte jeg på aurorix. Men ingen medisiner synes å virke. Depresjonen med svimmelhet gled sakte over for så å komme tilbake med jevne mellomrom i to år. Noen episoder varte i tre uker, andre en uke , så noen få dager. Slik hadde jeg det fra 2006 -2008. Da begynte jeg å fa svimmelhetsperioder med sosial angst. Og har siden den gang hatt ett årlig to til tre mnd opphold på sofaen gjerne på høst .. Jul. Denne høsten 2013 lå jeg mer eller mindre tre mnd på sofaen. Sterk svimmelhet og sterk sosialangst som forsterket svimmelheten. Totalt uten energi og oppreist så uvel og slapp at jeg følte meg skjelven. Ingen av mine Fire slag medisiner synes å virke i dise episodene som kommer plutselig og forsvinner plutselig. Og da en episode er over virker medisinene igjen og jeg blir oppegående. Hva er dette.... Kan det være ettervirkninger etter cipralex... Fikk høre under abstinens depresjonen i 2006 at serotinin balansen var helt i ulage.... Har du hørt om lignende tilfeller nhd??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397013-psykosomatisk-svimmelhet-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkeink Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Dette innlegget skal selvsagt til Nils Håvard Dahl i forum psykiatri. Håper jeg slipper å skrive det om igjen eller.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397013-psykosomatisk-svimmelhet-nhd/#findComment-3525703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hvert år etter at jeg seponerte cipralex i 2006 har jeg hatt en periode på 8 -10 uker hvert år hvor jeg har vært svært dårlig. Jeg fikk min første depresjon med svimmelhet som abstinens da jeg sluttet på cipralex. Begynte da på xanor og zyprexa. Var svært syk. Og hadde ett opphold på dps på tre fire uker. Ett halvt år etter kom en ny depresjon med svimmelhet som varte i tre mnd. (Som jeg har fortalt før brukte jeg 5-10 mg valium daglig i mange år før jeg prøvde ssri. ) Under denne depresjonen begynte jeg på aurorix. Men ingen medisiner synes å virke. Depresjonen med svimmelhet gled sakte over for så å komme tilbake med jevne mellomrom i to år. Noen episoder varte i tre uker, andre en uke , så noen få dager. Slik hadde jeg det fra 2006 -2008. Da begynte jeg å fa svimmelhetsperioder med sosial angst. Og har siden den gang hatt ett årlig to til tre mnd opphold på sofaen gjerne på høst .. Jul. Denne høsten 2013 lå jeg mer eller mindre tre mnd på sofaen. Sterk svimmelhet og sterk sosialangst som forsterket svimmelheten. Totalt uten energi og oppreist så uvel og slapp at jeg følte meg skjelven. Ingen av mine Fire slag medisiner synes å virke i dise episodene som kommer plutselig og forsvinner plutselig. Og da en episode er over virker medisinene igjen og jeg blir oppegående. Hva er dette.... Kan det være ettervirkninger etter cipralex... Fikk høre under abstinens depresjonen i 2006 at serotinin balansen var helt i ulage.... Har du hørt om lignende tilfeller nhd??? Er du sikker på at dette er psykisk og ikke en somatisk? Anonymous poster hash: b9b1c...8a8 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397013-psykosomatisk-svimmelhet-nhd/#findComment-3525708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.