promise Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Noen som vet om metylfenidat kan føre til økt forbrenning? Har gått ned en del i vekt etter jeg begynte på ritalin/concerta, vet at mindre matlyst kan være en vanlig bivirkning, men jeg spiser mye, så det er ikke det det går på her. Tenkte vell i starten at vekttapet hadde sammenheng med økt aktivitetsivå etter lang tid med veldig dårlig form og lite aktivitet, men nå synes jeg kanskje at det burde begynt og gå seg til, og jeg liker ikke at jeg fortsatt går ned relativt raskt da jeg ikke har så mye mer og ta av. Spiser som en hest, har økt på masse ekstra etter at vekta begynte og dette i et forsøk på og stabilisere, og jeg er også nøye på hva jeg spiser, ikke bare hvor mange kalorier, masse sukker etc. Kan medisinen være grunnen til dette? Jeg har gjevnlig oppfølging hos psykolog og lege så jeg skal dit også, bare så det er sagt, har time om en liten stund, i mellomtiden sjekker jeg her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397020-metylfenidat-og-vekttap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.