Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bekymrer meg bare litt. Men kjæresten min googler eksen sin. Oppdaget det ved en tilfeldighet. Har altså ikke snoket bevisst.

Er det noe å bry seg om? Hvorfor gjør han det?

Skal jeg bare overse dette, eller faktisk spørre han?

Om det ikke er annet som nører oppunder er dette absolutt ikke noe å bry seg om.

Er generelt nysgjerrig selv, og kunne nok funnet på å Google opp både den ene og den andre, uten at det egentlig ligger noe i det :).

Mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg for. Jeg googler min eks - lurer av og til på hvordan det går med ham. Han var en stor del av livet mitt i mange år, og jeg vil at han skal ha det bra. Men har ingen romantiske følelser eller tanker om vedkommende overhodet. Det er kun nysgjerrighet (for øvrig en sterk kraft)  :)

Annonse

Bekymrer meg bare litt. Men kjæresten min googler eksen sin. Oppdaget det ved en tilfeldighet. Har altså ikke snoket bevisst.

Er det noe å bry seg om? Hvorfor gjør han det?

Skal jeg bare overse dette, eller faktisk spørre han?

Hvorfor blir du umiddelbart så usikker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...