Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gift i mange år, og i den senere tiden har jeg bitt meg merke i at mannen min ikke vil ha noe med meg å gjøre.

Jeg personlig, tror det har med å gjøre at jeg har lagt på meg mange kilo. Jeg har gått fra en normal 80 kilo til 120 kilo. Jeg forestiller meg at han ikke ønsker noe med meg å gjøre lenger, siden jeg har lagt på meg. Det jeg forsøker å si til ham er at det er mange som gjerne vil ha sex med overvektige kvinner. Og særlig med kvinner som er dominante. Jeg er en domina. Og jeg kunne tenke meg å stifte mer kjennskap til swingers klubber. Men mannen min er ikke med meg.  Men satt det til side. Det er mange menn som ville dødd for sexlysten min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397063-for-feit-til-%C3%A5-bli-elsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva hjelper det deg at "mange andre" menn ønsker å ha sex med deg, om mannen din ikke ønsker? Du antar hva grunnen er, men har du spurt han rett ut?

120 kilo er sannsynligvis svært helsefarlig, enten en haug med fremmede ønsker sex med deg eller ikke.

Om mannen min hadde veid 120 kg hadde jeg heller ikke tent på ham på samme måte som jeg gjør i dag når han er normalvektig. Selv om det finnes mange menn som tenner på overvektige kvinner så betyr ikke det at alle gjør det. Hadde du tent like mye på din mann om han gikk opp 40 kg?

For din egen helses del bør du vel også forsøke å gå ned i vekt? Om du ikke klarer det på egenhånd kan du søke hjelp, kanskje fastlegen kan være et sted å begynne? Jeg mener ikke å være spydig nå altså, kun behjelpelig.

Jeg har vært gift i mange år, og i den senere tiden har jeg bitt meg merke i at mannen min ikke vil ha noe med meg å gjøre.

Jeg personlig, tror det har med å gjøre at jeg har lagt på meg mange kilo. Jeg har gått fra en normal 80 kilo til 120 kilo. Jeg forestiller meg at han ikke ønsker noe med meg å gjøre lenger, siden jeg har lagt på meg. Det jeg forsøker å si til ham er at det er mange som gjerne vil ha sex med overvektige kvinner. Og særlig med kvinner som er dominante. Jeg er en domina. Og jeg kunne tenke meg å stifte mer kjennskap til swingers klubber. Men mannen min er ikke med meg.  Men satt det til side. Det er mange menn som ville dødd for sexlysten min.

Ta en prat med mannen din då får du vite hvorfor. Å slanke seg er ingen dum ide.

Gjest Gargamel

Hei. Jeg synes mannen din burde ligge med deg sent og tidlig, støtte deg og elske deg selv om du er overvektig. Uavhengig av det bør du virkelig ta av deg for helsas skyld, og fordi du vil få en finere figur. Mange mennesker klarer det, så det er ikke umulig.

Frodige former er det mange som liker, men seriøse helseproblemer er ikke sexy. Jeg er såpass direkte fordi jeg ikke vil hjelpe deg i å lure deg selv. Du er uansett verd å elske.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...