stjernestøv Skrevet 17. februar 2014 Skrevet 17. februar 2014 Kom ikke noe mer musikk fra henne. Hun er jo rå da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Skrevet 17. februar 2014 Denne er nydelig http://www.youtube.com/watch?v=xGKjOC7-BaA 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. februar 2014 Skrevet 17. februar 2014 Denne er nydelig http://www.youtube.com/watch?v=xGKjOC7-BaA Hei! Hun har en fin stemme. En annen som har fin stemme for tiden er Embla, vet ikke hvemj hun er, men tekstene er også fine:-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Skrevet 17. februar 2014 Mener du denne Embla? Ja veldig bra tekst og veldig fengende 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. februar 2014 Skrevet 17. februar 2014 Mener du denne Embla? Ja veldig bra tekst og veldig fengende Heei! Ja :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. februar 2014 Skrevet 17. februar 2014 Hei! Vil du bli med meg til Nord Korea? Der slutter den fengende msikken og startere marerittet, noe jeg er beredt, i fortvilelsen over samfunnet, Noen få, tro meg, kan skape revolusjon, kun de få, den ene, de to, de tre vil endre verden, ved sitt mot og i avsky mot PK 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 Skrevet 17. februar 2014 Ina Wroldsen. Har skrevet mye musikk for flere kjente artister og er da også halvparten av duoen Ask Embla. Anonymous poster hash: 59e72...b35 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Skrevet 18. februar 2014 Hei! Vil du bli med meg til Nord Korea? Der slutter den fengende msikken og startere marerittet, noe jeg er beredt, i fortvilelsen over samfunnet, Noen få, tro meg, kan skape revolusjon, kun de få, den ene, de to, de tre vil endre verden, ved sitt mot og i avsky mot PK Kunne blitt med hvor som helst jeg nå Alt begynner med en person, gjør det ikke? Så jeg har tro på at en kan forandre verden. Det er mye sørgelig i verden, jeg tenker mye på det, hvorfor må så mange lide? Tortur og voldtekt, og noen rare straffer de dømmer folk til. Jeg ber til Gud/universet, jeg blir hørt og jeg får svar. Så tenker jeg på dem... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Skrevet 18. februar 2014 Ina Wroldsen. Har skrevet mye musikk for flere kjente artister og er da også halvparten av duoen Ask Embla. Anonymous poster hash: 59e72...b35 Ok, topp musikk det der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.