AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Kjente bare noe vondt nåt jeg gikk for en time siden, tenkte kanskje det bare var "stubbene" etter barbering som gnisset når jeg gikk, men da jeg kom hjem og gikk i dusjen for å fjerne stubbene så kjenner jeg hvor vondt det er akkurat ved åpningen, tok et speil og så etter og jeg er hoven og rød på hver side av åpningen! Herregud, jeg er livredd for herpes, har det på munnen (ilke utbrudd på lenge), så vet hvor grusomt det er. Har bare en partner og ikke skjedd noe spesielt i det siste .. Noen som har vært borti lignende? Ikke hatt sex på noen dager nå så kan ikke være noe av det heller. Huff :-( Regner med jeg ikke kan ha sex idag iværtfall .. Anonymous poster hash: 29d11...fb0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397180-%C3%B8m-og-hoven-p%C3%A5-leppene-rett-ved-skjede%C3%A5pning-smerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.