Gå til innhold

Tiltaksløshet

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om det er noe man kan gjøre ved tiltaksløshet.

Jeg finner ikke glede i noen ting og er slapp og tilsammen gjør de to tingene at jeg blir veldig tiltaksløs .

Det har alltid vært slik.

Hvis jeg skulle ha lyst til å gjøre noe gjør jeg det ikke fordi jeg er slapp, men som regel er det ingenting jeg vil gjøre ettersom ingenting gir meg glede.

Vet at trening kan hjelpe men og det hjelper litt mot slapphet men det å ikke finne glede i noe endres ikke.

Vil sikkert få litt problemer med å finne meg en jobb også siden "alle" vil ha en ansatt som er ivrig og har eget initiativ mens en som er slapp og tiltaksløs er ikke så ettertraktet.

Dessuten så tenker jeg på om sosialstøtte eller fengsel vil være bedre for meg ettersom da kan man være ganske tiltaksløs uten at det gjør noe samtidig som jeg ikke går glipp av noen glede ettersom det har jeg ikke uansett (selvsagt ville selvmord også fungert men det blir litt for ekstremt for meg så det har jeg ikke vurdert), men det er bare fantasier jeg har jeg vet ikke.

Er det noen som har noen erfaringer eller anbefalinger ang dette temaet?

Anonymous poster hash: 169e9...ca6
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397188-tiltaksl%C3%B8shet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...