Gå til innhold

Skal kjøpe nye garderobeskap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er på Ikea og Jysk de rimeligste finnes, ser det ut som.

Ikke kjøp møbler på Jysk!!! Ikea går dem en høy gang! Jeg har montert en skjenk fra Jysk og herregud for et mareritt! Gi meg hva som helst flatpakket fra Ikea - det er en drøm å montere!

Ikke kjøp møbler på Jysk!!! Ikea går dem en høy gang! Jeg har montert en skjenk fra Jysk og herregud for et mareritt! Gi meg hva som helst flatpakket fra Ikea - det er en drøm å montere!

Takk for råd.  Godt å høre andres erfaringer.  Jeg hadde nesten bestemt meg for jysk sin pga at den var rimeligst.  Men nå fristet ikke det lenger.  Så da blir det å fortsette på garderobeplanleggeren på ikea.

Annonse

Det har du nok rett i og Ikea sine er bedre enn Jysk sine. Mer solide og stabile. 

Anonymous poster hash: 32e9c...1cf

Det er hvis ikke tvil om det.  Både du og lillemus sier det samme.  Det gjør det litt enklere å bestemme seg.  Da blir det nok en Ikea gardederobe tenker jeg.

Jeg synes Pax garderobesystem på Ikea er bra. Vi bruker bare det. Både med vanlig dør og skyvedør. Sistenevnte er et herk å montere, men blir veldig bra.

Men NB IKKE heng speildør på et barnerom. Det kan være livsfarlig. Den datt nesten ned på barnet mitt fordi den etter et par år løsnet fra hengslene - den ble for tung. Ikea nektet oss likevel returrett på den, uten noen som helst god begrunnelse. 

Anonymous poster hash: f7b67...d53

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...