Gå til innhold

French dømt, men pinglete dom

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10129761

Bare livstid hører jo ingensteds hjemme. En 5-6 dødsdommer hadde vært mer passende. En annen ting jeg stusser på er hvorfor de ikke domfelte French for uroen i Ukraina, oppvigleri og forsøk på statskupp kunne gitt han minst 10-12 dødsdommer til.

Og mens vi er inne på det, Norge må jo ansvarliggjøres også ! Her sender vi ned lureri-folk som skal prøve å forfalske bevis og snakker usant i retten. Dette er nok ledd i den pågående spion-saken mot kongo, hvor norge skal prøve slakte ned de fredede pongudu-dyrene (eller hva de nå enn het).  40-50 milliarder dollar burde være en passende kollektiv straff for oss i Nord, som tror de er så dumme i Kongo at de faller får vårt enkle narrespill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397196-french-d%C3%B8mt-men-pinglete-dom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte sirkelargumentasjonen deres.

French hevdet Moland var full, men det ble ikke funnet noen flasker altså lyver han French åpenbart.

Moland var full så kan han ikke ha gjort det selv altså lyver French han åpenbart.

Anonymous poster hash: 7446f...e13

Hmm det er vel ikke sirkelargumentasjon heller, det er bare.... tull

Hvis jeg var mangemillionær skulle jeg bestilt en redningsaksjon, det hadde dødd et par apekatter i prosessen (da henviser jeg til oppførsel, ikke hudfarge) men oppfører man seg slik fortjener man det synes jeg.

Jeg er desverre ikke mangemillionær.

Anonymous poster hash: 7446f...e13

Lillemus, det var jo French som tok livet av Moland, du tror vel ikke et lands rettsregime er så på trynet at de nærmest på tull og gøy lager en farse av en rettssak og bedriver velvitende justismord ved å utelukkende sette lit til teaterealske historiefortellinger fra aktor, fremfor bevis ?

Lillemus, det var jo French som tok livet av Moland, du tror vel ikke et lands rettsregime er så på trynet at de nærmest på tull og gøy lager en farse av en rettssak og bedriver velvitende justismord ved å utelukkende sette lit til teaterealske historiefortellinger fra aktor, fremfor bevis ?

Neida - de trodde jo helt sikkert at de skulle få - hva var det? - det dobbelte av Norges brutto nasjonalbudsjett i erstatning for denne mannen de var beskylt for å ha drept også. :rolleyes:

Man kunne ha lyst til å kalle dette landet og denne retten for litt av hvert, men da blir vel innlegget mitt slettet så jeg får vel bare la det være...

Annonse

Nå må norske myndigheter stoppe all hjelp til Kongo. Etter at de har dømt Josva French til livstid. Dette er justismord uten side stykke. Og ikke minst rasisme imot en norsk borger. Josva har lidd nok som han har. Deres mål er å ta livet av Josva French. Dette må norske og engelske myndigheter ta opp, å sette hardt mot hardt. Dette er ikke noe annet enn grov rasisme imot en europeer. vi må be for at Josva blir satt fri på en eller en annen måte. Disse kongoleserne driver med menneske forakt, å har ikke noen bevis for at dette har skjedd. Det er jo opplagt at du ikke dreper den beste kameraten din. Når du sitter i et rotteleir av et fengsel. Og du vet at som de eneste hvite, vil du være mye svakere alene. Stakkars Josva, som blir banket opp og mishandlet av sine medfanger. Han er fritt vilt der inne i fengslet. Så be for han.

Anonymous poster hash: 8e28b...ec9

Nå må norske myndigheter stoppe all hjelp til Kongo. Etter at de har dømt Josva French til livstid. Dette er justismord uten side stykke. Og ikke minst rasisme imot en norsk borger. Josva har lidd nok som han har. Deres mål er å ta livet av Josva French. Dette må norske og engelske myndigheter ta opp, å sette hardt mot hardt. Dette er ikke noe annet enn grov rasisme imot en europeer. vi må be for at Josva blir satt fri på en eller en annen måte. Disse kongoleserne driver med menneske forakt, å har ikke noen bevis for at dette har skjedd. Det er jo opplagt at du ikke dreper den beste kameraten din. Når du sitter i et rotteleir av et fengsel. Og du vet at som de eneste hvite, vil du være mye svakere alene. Stakkars Josva, som blir banket opp og mishandlet av sine medfanger. Han er fritt vilt der inne i fengslet. Så be for han.

Anonymous poster hash: 8e28b...ec9

Enig.

Anonymous poster hash: 88f29...ba8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...