Gå til innhold

Hvordan går det her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er svært skjeldent jeg gidder se på debattsider fra VG og Dagbladet, men herre min hatt. Jeg kan rable litt ned på Dol i ny og ne, men folk bruker jo pokker meg livet sitt på å frekventere forum.. tusenvis av innlegg, det ene likt det andre.

Jo mer ekstrem til høyre eller venstre en person er, jo mer debattinnlegg, og de samme temaene omat og omat og omat.. islam,israel, innvandring.. omat og omat og omat. Enten man står på den ene eller andre side.

omat og omat

og omat

og..

Anonymous poster hash: 0eb4f...0ca

Det er veldig stille, det verste er at det er veldig få her også, så det spørs hvor lenge Dol varer. Men etter alle rare omlegginger siden begynnelsen av 2000-tallet så er det vel ikke så rart at de fleste forsvinner.

Den siste omleggingen er den verste.  Med flere anonyme brukere som snakker med hverandre blir trådene direkte kjedelige og da lever ikke dol lenge hvis ikke det blir gjort noe med det.

Den siste omleggingen er den verste.  Med flere anonyme brukere som snakker med hverandre blir trådene direkte kjedelige og da lever ikke dol lenge hvis ikke det blir gjort noe med det.

Helt enig, dette er helt på trynet, noe også antall brukere viser. Dette kan være spikeren i kista. Det virker som om de gjør alt de kan for fjerne de unike Dol har vært kjent for og som har tiltrukket seg brukere og det har de jo lykkes med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...