Gå til innhold

Hva betaler dere i husleie?

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på hva dere som leier leilighet betaler i husleie pr. måned? Ser etter leilighet nå, og synes det er ganske stive priser ute og går, men markedet er vel slik for tida. De jeg har sett på ligger fra 7500 og oppover til 10 000 - 11 000, og er mellom 40 og 80 m2. Dyrt... Hvert fall når en bare har aap.. Ser forresten etter leilighet i Moss- området, men er ganske like priser i hele Østfold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397246-hva-betaler-dere-i-husleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi leier ut en loftsleilighet med grei standard (stort bad, ganske stor stue, lite kjøkken og to soverom, ca. 80m2), biloppstillingsplass for flere biler om nødvendig, veranda og fri tilgang til uteareale for 4800,-. :) Lite sted utenfor Trønderhovedstaden dette da, men vi er visst billigst i bygda omtrent tror jeg. :)

Vi leier ut en loftsleilighet med grei standard (stort bad, ganske stor stue, lite kjøkken og to soverom, ca. 80m2), biloppstillingsplass for flere biler om nødvendig, veranda og fri tilgang til uteareale for 4800,-. :) Lite sted utenfor Trønderhovedstaden dette da, men vi er visst billigst i bygda omtrent tror jeg. :)

Jøss! Det var billig!! Kan drømme om noe sånt her.

Nysgjerrig på hva dere som leier leilighet betaler i husleie pr. måned? Ser etter leilighet nå, og synes det er ganske stive priser ute og går, men markedet er vel slik for tida. De jeg har sett på ligger fra 7500 og oppover til 10 000 - 11 000, og er mellom 40 og 80 m2. Dyrt... Hvert fall når en bare har aap.. Ser forresten etter leilighet i Moss- området, men er ganske like priser i hele Østfold.

Jeg leier ut 2. etg. i en enebolig i Akershus og tar 14000,- pr mnd.

Det var billig jah...heldig dere:)

Annonse

Det var billig. Her må man regne med det dobbelte.

Vi leier ut tre hybler med felles stue, kjøkken og bad for 4.800,- pr hybel. Dette er i nedre sjikt i den bydelen vi bor i.

Endret av Kayia

Praktisk med 168.000 skattefrie kroner i året. Anonymous poster hash: 4d73f...0d7

Tipper det koster litt å være utleier også. Ansvar, forpliktelser, reparasjoner, osv. Det er nok ikke bare penger rett i lomma vil jeg tro, sikkert mye jobb med det og. Dessuten må de jo betale skatt av det.

Vi skal være glad for at det finnes leiemuligheter, ikke alle som får lån dessverre.

Annonse

Tipper det koster litt å være utleier også. Ansvar, forpliktelser, reparasjoner, osv. Det er nok ikke bare penger rett i lomma vil jeg tro, sikkert mye jobb med det og. Dessuten må de jo betale skatt av det.

Vi skal være glad for at det finnes leiemuligheter, ikke alle som får lån dessverre.

Viktige poeng. Jeg har selv studert i mange år i ulike byer, og ønsket helt klart å leie i studietiden. Etter resposen på vår annonse å dømme er det sånn fremdeles.

Du har også helt rett i at leieinntekten ikke er penger rett i lomma siden det koster å holde en utleieenhet i orden. Vi dekker feks utleieenhetens kabel-tv- og nettleie, og i tillegg må vi påregne slitasje både på hvitevarer, møbler og leilighet. Men noe sitter vi jo igjen med :)

Endret av Kayia

Viktige poeng. Jeg har selv studert i mange år i ulike byer, og ønsket helt klart å leie i studietiden. Etter resposen på vår annonse å dømme er det sånn fremdeles.

Du har også helt rett i at leieinntekten ikke er penger rett i lomma siden det koster å holde en utleieenhet i orden. Vi dekker feks utleieenhetens kabel-tv- og nettleie, og i tillegg må vi påregne slitasje både på hvitevarer, møbler og leilighet. Men noe sitter vi jo igjen med :)

Nettopp.

Jeg unner dere forresten ekstrainntekten :)

Men det blir nok et pent overskudd.

Anonymous poster hash: 4d73f...0d7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...