Gå til innhold

13 år gutt og opptatt av jenter :-)

Anbefalte innlegg

Gutten min har blitt mere interessert i jenter no. Og det er jo greit det :-) Før brukte han all tid på fotball og trening.

Og jeg har sagt at han får henge med jentene men ikke på bekostning av lekser og fotball. Er det strengt? Hvor mye tid bruker din tenåring på det motsatte kjønn? :-)

Anonymous poster hash: 8889f...bad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397258-13-%C3%A5r-gutt-og-opptatt-av-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt som snart blir 15. For ham eksisterte heller ikke jentene før han ble tenåring.

Jeg vet ikke hvor mye han er sammen med (bare) gutter og når det handler om å henge med jenter. Han bruker fremdeles så mye tid som mulig på venner (av begge kjønn) og så lite tid som mulig på skolearbeid. Men fotballen går fremdeles foran det aller meste, og det er trening nesten hver dag.

Jeg synes ikke det er strengt å holde på at skole og faste aktiviteter kommer først (og i den rekkefølgen). Men vi må jo se i øynene at svært mange slutter med organisert idrett i løpet av tenårene, enten det er jenter eller andre interesser som er årsaken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...