Gå til innhold

Kjole og alder.

Anbefalte innlegg

Hun skrev at han sa at hun måtte, men jeg antar at hvis det er sagt med et smil så ligger det noe annet enn tvang i det ;).

Som du beskriver det i det forrige innlegget får jeg i alle fall et helt annet inntrykk enn i startinnlegget. :)

Jeg tenker som fiseline og skjønner nesten ikke at det går an å tenke at kjæresten gjorde krav på trang, kort kjole. Tolket du begrepet "må" i setningen "Jeg må ha meg ny kjole" så bokstavelig at du trodde hun ville bli skutt om hun ikke kjøpte ny kjole også Lillemus? ;):P

Endret av Kayia

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nicklusheletida

19

• Lillemus

7

• fineline

6

• Kayia

4

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Nicklusheletida

Har du prøvd den her typen, kort foran men med litt lengre flortynt bak? Jeg syns det er en kjempefin fasong, sexy men litt mer tilbakeholden enn de aller korteste... akkurat denne var veldig enkel, men du finner mange andre på Zalando! http://www.zalando.no/vero-moda-cocktailkjole-sort-ve121c0ej-q11.html http://www.zalando.no/vila-christin-cocktailkjole-sort-v1021c072-q11.html

Dette er fine kjoler, men dessverre er det kjoler jeg ikke vil kle. Jeg vil se mager og syk ut i dem.

Det overrasker meg at du reagerte på startinnlegget. Jeg er enig med Nicklus, av og til er du kjapp i svarene. Vi er forskjellige heldigvis. Hvis du hadde tenkt deg om så hadde du forstått at muligheten til at hun var utsatt for tvang i forhold til skjørtelengde er marginal.

Enig. ;) Tok det for gitt at dette var sagt m smil om munnen og også for å gi et kompliment.

Jeg tenker som fiseline og skjønner nesten ikke at det går an å tenke at kjæresten gjorde krav på trang, kort kjole. Tolket du begrepet "må" i setningen "Jeg må ha meg ny kjole" så bokstavelig at du trodde hun ville bli skutt om hun ikke kjøpte ny kjole også Lillemus? ;):P

Nei, men når hun skrev " kjæresten sier jeg må ha noe trangt og kortkort" så tolket jeg det dithen at han mer eller mindre forlangte det.

Merkelig hvordan det går an å misoppfatte en ganske uskyldig tråd!

Mannen min kunne også ha sagt noe liknende, uten at jeg hadde følt at han påla meg noe bestemt. Jeg vet at han heller vil se meg med en litt trang kjole enn en "serk" som noen sa her, eller "telt". Han vil uansett ikke at jeg kler meg i noe tenåringsaktig eller veldig utfordrende - med liker at jeg tar meg godt ut.

Jeg liker ulike typer kjoler - og velger stort sett det jeg ønsker selv, men det hender jeg velger noe jeg vet han liker å se meg i, for å glede ham :-)

Annonse

Nicklusheletida

Tror jeg har funnet kjolen som jeg føler er veldig meg. Likte at det var litt ermer og ikke er den for kort heller. Denne er vel ganske tekkelig ?

http://\\z24oslcf1vs1\210072$\Tc\Users\anj1_210072\Desktop\Kjoler\431x550[1].jpg

Nei, men når hun skrev " kjæresten sier jeg må ha noe trangt og kortkort" så tolket jeg det dithen at han mer eller mindre forlangte det.

Det er en veldig bastant tolkning av ordet må.  Jeg er ikke sikker på at hun husker nøyaktig alle ordene som ble sagt ved denne anledningen.  Mye av konversasjon er non-verbal og ikke minst i en slik situasjon hvor kroppspråk, smil og øyeglimt sier mest;-). 

Det er også et poeng her at når Nicklus skriver om fest som hun skal på med en relativt ny kjæreste så er det mye spenning rundt det uansett alder.  Det er spennende å få sånn kompliment som hun får når han sier at hun "bare mååå" ha en slik kjole:-).

Det ville ikke forundre meg om kjæresten din har sagt en eller annen gang at du var finest når du var naken;-).  Du hadde ikke tolket det så bokstavelig at du hadde gått naken til fest med ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...