Bekymret:( Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg er 16 år, trener ikke mye så kan være mye av grunnen til det som er galt nå. Men jeg har allerede angst for å være syk, er vel hypokonder. Og nå i skrivende stund og de siste 5 dagene har jeg hatt fryktelig hodepine og nakkestivhet. Hodet føles som det skal sprenge fordi det strammer og trykker litt inni, og så har jeg vondt når jeg beveger meg. Nakken er stiv som bare det og den er vond. Jeg tok en 200mg ibux tidligere idag men det hjalp ikke. Jeg sitter med varme flaske på nakken og kald klut på panna for å lindre smertene. Tror vi skal ringe legen i morgen, men jeg er livredd. Tanken om hjernebinnebetennelse har slått meg, men jeg har ikke utslett eller feber og de fleste synptomene peker mot spenningshodepine/migrene, men er det det? Er veldig bekymret. Jeg har en kul bakpå hodet men den har legen sagt er helt ufarlig, skal dessuten ta ultralyd av den om måned. Jeg har ikke lysskyhet tror jeg og ikke var for lyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397266-sterk-hodepine-nakkestivhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.